Hva har dere lyst på?

Ååh, nå har jeg plutselig fått helt syyyykt lyst på "Kjeft". Den juicen som var før i tida! Husker dere?? Sikkert 20 år siden den var på markedet :p
Hahaha! Den har jeg ikke sett siden barneskolen :p

Håper det gir seg snart. Jeg har vært avhengig av juice i ukesvis, men i dag har jeg vært kvalmefri og det smaker jammen ikke like godt så kanskje det gir seg nå? Så da kan det jo være at sjampoen plutselig ikke blir like fristende?
Hihi, ja, det er lov å håpe:) Ligger her og tenker på at jeg skal dusje i morgen tidlig... Huff:D :oops:

Ååh, nå har jeg plutselig fått helt syyyykt lyst på "Kjeft". Den juicen som var før i tida! Husker dere?? Sikkert 20 år siden den var på markedet :p
Men er da sikker på at jeg har sett den et sted i det siste.... Men tror minnet er bedre enn smaken da :p

blir fortere sulten, og har stort sett lyst på alt jeg tenker på og ser av mat :P Ingenting spesielt som utmerker seg eller er negativt.

Fikk plutselig ekstremt lyst på fruktkaramell (Maoam, fox, drumstick osv) her om dagen, i dag kjøpte mannen det - omg så godt det var :o
Har ikke lyst på annen mat, men akkurat det var digg!

Appelsinjuice, farris bris, pærer, gulrot og pærer! Må ha det i løpet av dagen :)

blir fortere sulten, og har stort sett lyst på alt jeg tenker på og ser av mat :P Ingenting spesielt som utmerker seg eller er negativt.

Hehe! Signerer den. ;) Lukter jeg eller ser mat, får jeg lyst på akkurat det. :p Går rundt og har lyst på alt føler jeg!

Iskrem appelsinsaft ananassaft frukt lakris kokte grønnsaker fiskeboller fiskekaker fiskeburger fisk og atter fisk,men blir nå kvalm av kaviar da:sick009

Her om dagen jafset jeg imeg en gedigen hamburger som aldri før. alle kikka rart på meg mens jeg stønna over hvor godt det var enda jeg ikke liker hamburger til vanlig
Så er nok ikke bare sunn mat her i gården nei.

Tenker mye på milkshake:p ellers går det som regel i vann med isbiter, har gjort dette siden dag 1 nesten. Ellers er det lite lyster denne gang. Dårlig matlyst og det er ingen ting som frister. Det kommer sikkert mer etter hvert;)

Back
Topp