Hva har dere lyst på?

Lakris her :D Ellers er det appelsiner. Ellers er det veldig lite som frister. Takler ikke kjøtt og spagetti lenger. Ikke lasagne heller. Orker ikke tanken på taco krydder og kjøttdeig, blir dårlig av bare tanken på det.
Føler meg deg, kjøtt går ikke ned. Uansett hvor godt jeg tror det skal smake så smaker det aldri godt :(

I begynnelsen gikk det i lilla druer. Nå er jeg litt bedre og spiser opp ti til brødskiver med smør og banan hver dag, og gjerne melk til! Har lyst på fet mat også så har blitt noen baconpølser, nachos og litt sånt. Fiskemiddag og digg også :) regner med jeg skal spise meg opp de 7 kg jeg mistet i tillegg til det som er vanlig å legge på seg :)

Frukt har gått ned på høykant her, kalde røde druer, melon og epler spesielt. Men nå som kvalmen har gitt seg har jeg fått så innmari lyst på junk food!!! Har dessverre endt opp på mc'ern ca 1 gang pr uke i det siste... :eek: Jeg som aldri spiser der til vanlig.

Frukt har gått ned på høykant her, kalde røde druer, melon og epler spesielt. Men nå som kvalmen har gitt seg har jeg fått så innmari lyst på junk food!!! Har dessverre endt opp på mc'ern ca 1 gang pr uke i det siste... :eek: Jeg som aldri spiser der til vanlig.
Tydelig det at vi skal legge på oss litt når vi får så lyst på fet mat:p

Alt som er salt! Spesielt sånne bon bon drops og lakris :D

Så heldige dere er som craver på ting som faktisk er spiselige... Joda, jeg har veldig lyst på gulrøtter og brunost, men jeg har forferdelig lyst på dusjsåpe også:eek: Kan jo ikke spise det! Men må liksom smake stadig vekk... Er jo ikke så godt, men er bare så utrolig "tiltrukket" av det:p

Så heldige dere er som craver på ting som faktisk er spiselige... Joda, jeg har veldig lyst på gulrøtter og brunost, men jeg har forferdelig lyst på dusjsåpe også:eek: Kan jo ikke spise det! Men må liksom smake stadig vekk... Er jo ikke så godt, men er bare så utrolig "tiltrukket" av det:p
Sorry! Jeg leeeeer:p du har jo virkelig fått det de kaller for pica! Er ikke ofte man faktisk får høre om folk som får lyst på slike sære ting!

Her går det i melk! Må virkelig hindre meg selv i å drikke en hel kartong om dagen. Og pærer ☺ De er sykt gode nå og det eneste jeg får i meg om morgenen.

Hahaha. Det blir folk av sånne og! Svigermor hadde lyst på og spiste(!) nivea hudkrem under svangerskapet til han som ble min mann..

Jeg har lyst på myke oster, sånne som man ikke kan spise:(

Sjokoladeis med oboy strø og/eller sjokoladesaus på❤️ helt hektet på is jeg!! Og alt som er søtt :)

Jeg har veldig lyst på varm brie ost, kjeks og spekeskinke. Sikkert bare fordi jeg ikke kan spise det.
Ellers spiser jeg mye frukt, brødskive med leverpostei, også har jeg skikkelig lyst på kake, stekt ris og scampi, tror jeg må spise på kinarestaurant snart.

Salt sild:-) yammy! De med salt laget utenpå;-) den orginale (som det så fint sto på posen jeg tømte i kveld:-O). Ellers har jeg spise dager, jeg er konstant sulten uavhengig av hvor mett jeg virkelig kjenner jeg er. Hodet er ikke alltid med på notene, så idag eksploderte alle kaloritellere og gikk i game over:-P ikke alle dager er slik, heldigvis, men jeg må stramme inn cellene en smule ×2 og vinne tilbake kontrollen over mine matvaner! Men her ligger jeg da, stapp mett av gudene vet hva og er fusen på kebab:-O

Sorry! Jeg leeeeer:p du har jo virkelig fått det de kaller for pica! Er ikke ofte man faktisk får høre om folk som får lyst på slike sære ting!
I know! Må le litt selv også, der jeg står i dusjen og sikler på flaska... Nipper litt til den før jeg innser at det smaker dårligere enn det lukter... Like ille hver gang, jeg vet jo det, men jeg kan bare ikke la det være:oops: Huff, det er jo litt ille. Blir en lanounge, dette her:D

Hahaha. Det blir folk av sånne og! Svigermor hadde lyst på og spiste(!) nivea hudkrem under svangerskapet til han som ble min mann..

Jeg har lyst på myke oster, sånne som man ikke kan spise:(
Godt å høre...er jo en smule pinlig:oops: Tør liksom ikke helt å si det til noen, haha:D Det får bli en god historie i etterkant, enn så lenge spiser jeg litt i skjul:oops:

Uff, men må flire litt. :p Min mormor kjenner noen som bare måtte spise murpuss men gikk bra det og! :)

Back
Topp