Uff, men må flire litt. Min mormor kjenner noen som bare måtte spise murpuss men gikk bra det og!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, men må flire litt. Min mormor kjenner noen som bare måtte spise murpuss men gikk bra det og!
Ja, det er lov å le, altså. I dag har jeg testet en shampoo fra bedhead...luktet så deilig kokos, men var like dårlig på smak som all annen såpeUff, men må flire litt. Min mormor kjenner noen som bare måtte spise murpuss men gikk bra det og!
Uff, må le litt, men så synes jeg synd på deg også, det er jo sykt vanskelig for meg å slutte med juice, og det er jo spiselig så kan ikke forestille meg hvordan det må være for deg når du har så lyst på noe ikke spiselig!Ja, det er lov å le, altså. I dag har jeg testet en shampoo fra bedhead...luktet så deilig kokos, men var like dårlig på smak som all annen såpe
Er det nå jeg skal innrømme at jeg spiste murpuss forrige svangerskap, og jeg ELSKET det Haha, merkelig å tenke på nå Prøvde så klart å beherske meg, og da jeg sa det til legen fikk jeg til svar at jeg skulle ta jerntabletter i stedetUff, men må flire litt. Min mormor kjenner noen som bare måtte spise murpuss men gikk bra det og!
Hehe, det er SÅ lov å le! Er jo litt snodig. Det er jo ikke sånn at jeg spiser mengder, for det smaker ikke godt, jeg bare klarer ikke å slutte å smake, og det er så dritt, for jeg blir jo gående med såpesmak i munnen ganske mye, og det er ikke spesielt godt. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke lærer av at det ikke smaker...?Uff, må le litt, men så synes jeg synd på deg også, det er jo sykt vanskelig for meg å slutte med juice, og det er jo spiselig så kan ikke forestille meg hvordan det må være for deg når du har så lyst på noe ikke spiselig!
Haha! Velkommen i klubben JEg spiser såpe, men i motsetning til deg, så elsker jeg det virkelig ikke. Klarer bare ikke å slutte å smake...Er det nå jeg skal innrømme at jeg spiste murpuss forrige svangerskap, og jeg ELSKET det Haha, merkelig å tenke på nå Prøvde så klart å beherske meg, og da jeg sa det til legen fikk jeg til svar at jeg skulle ta jerntabletter i stedet
Snodig det der. Vet jo om folk som har gjemt seg i parkeringsgarasjer for å sniffe eksos, og andre som har spist avispapir. Må vel rett og slett være at naturlige mekanismer for å få i oss næring har gått litt galt?Hehe, det er SÅ lov å le! Er jo litt snodig. Det er jo ikke sånn at jeg spiser mengder, for det smaker ikke godt, jeg bare klarer ikke å slutte å smake, og det er så dritt, for jeg blir jo gående med såpesmak i munnen ganske mye, og det er ikke spesielt godt. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke lærer av at det ikke smaker...?
Hahaha! Ja, det må være en kortslutning et eller annet stedSnodig det der. Vet jo om folk som har gjemt seg i parkeringsgarasjer for å sniffe eksos, og andre som har spist avispapir. Må vel rett og slett være at naturlige mekanismer for å få i oss næring har gått litt galt?
Håper det gir seg snart. Jeg har vært avhengig av juice i ukesvis, men i dag har jeg vært kvalmefri og det smaker jammen ikke like godt så kanskje det gir seg nå? Så da kan det jo være at sjampoen plutselig ikke blir like fristende?Hahaha! Ja, det må være en kortslutning et eller annet sted