Hva har dere lyst på?

Evette

Gift med forumet
Noen som har fått sære lyster allerde? Jeg har fantaserert om mcflurry i 3 uker nå. Ca 4 år siden jeg spiste det sist:p spørst om vi må spise på mcd i dag slik jeg får den hersens mcflurryen!:p
Så går jeg og fantaserer om noe som ikke har eksistert i butikkene på mange år. Det var en periode dem solgte drikkeyogurt med havre. Det varte ikke lenge før det forsvant fra hyllene, og jeg hadde helt glemt av det inntil nå:eek: har så sinnsykt lyst på slik!

Den drikkeyoughurten husker jeg! Den var så god, den! :(
Så bra du husker! Jeg måtte spørre sambo isted om den hadde eksistert, eller om jeg bare hadde drømt:p kanskje jeg blir nødt å prøve å lage selv på et vis..

Jeg har sååå lyst på sjikkelig JUNK! Burger King, McD, Max eller lignende. Tenker på det hver dag! Sikkert bare fordi jeg vet at jeg ikke kan få det :( vi har ikke slike hamburgersjapper her oppe :( :(

Appelsinjuice, appelsinjuice og appelsinjuice.... Mcflurry hørtes også godt ut, men kjenner jeg blir kvalm av tanken på noe så søtt....

Overdreven lyst på fiskemiddager...!! Egentlig det eneste som frister, men kjøtt smaker godt det og. Vi har de siste ukene hatt fisk minst 3-4 ganger hver uke.

Jeg har lyst på spagetti med kjøttdeig til middag hver dag Samboeren er ikke helt enig! Men i dag har han reist på militærøvelse, og blir borte i ei uke! Jeg vet hva jeg skal ha til lørdagsmiddag

Har ikke lyst på noen ting :p Men når jeg blir frisk tar jeg med meg familien på McDonalds! Kunne tenke meg Big mac og nuggets :p

Cherry tomater, må bare ha det hver dag. Spiser 1-2 bokser om dagen ❤️

Overdreven lyst på fiskemiddager...!! Egentlig det eneste som frister, men kjøtt smaker godt det og. Vi har de siste ukene hatt fisk minst 3-4 ganger hver uke.
Så bra da:) fisk er jo sunt og godt:D

Sært, men craver skikkelig etter øl.. Liker ikke øl ellers, men har fått en helt vill lyst på dette nå.

Har super lyst på shave ice! Eller snowcone som det også heter. :p Vet ikke om man får kjøpt den lengre engang!

Pølse frå IKEA :P Kornmo kjeks med brunost, og har sjuuukt lyst på bakt potet frå Egons!

Lakris her :D Ellers er det appelsiner. Ellers er det veldig lite som frister. Takler ikke kjøtt og spagetti lenger. Ikke lasagne heller. Orker ikke tanken på taco krydder og kjøttdeig, blir dårlig av bare tanken på det.

Kalde, lilla druer :D eneste jeg vil ha

Back
Topp