Hva har dere igjen?

Må vaske alt (klær, sengetøy, osv)
Gjøre klar vugge og vogn.
Sette opp lekegrinda (skulle vært malt også..)
Pakke fødebag
Skulle kanskje handlet inn en til dyne, stelleveske, brystpumpe, vippestol eller annet baby kan sitte/ligge i....
Sikkert mer men føler mesteparten er i hus så stresser ikke
 
Har maaasse igjen føler jeg. Har de to siste eksamene nå til uka og kan liksom prioritere lille I magen da:joyful: men må kjøpe babycall, overmadrass, mer klær, stelleutstyr, sengklær til sprinkelseng og vugge, flasker, smokk, vaske klær og div,tripptrapp stol (har stokke newborn), få bilstolen vi skal låne og vippestolen, få vuggen tilbake. Fisj når skal man få gjort alt imellom jobb og oppussing:shy:
 
Føler jeg har igjen alt! På denne tiden med storesøster var til og med fødebagen klar:p snakk om å ta livet med ro! Merker panikken kommer snikende nå. Har bært ned alt fra loftet. Så ting må vaskes. Må handle ny sengekant, alt av stelleprodukter, sutter, flasker, ståbrett til vogna og newbornseat til tripp trapp stolen. Pluss sommerdundyne. Gurimalla!!!
 
Har igjen det aller meste!
Men, jeg orker ikke stresse.
Det som blir ferdig, blir ferdig!
Det som gjenstår tar jeg når jeg kommer hjem:)

Viktigste nå er å få med alt jeg trenger på sykehuset i og med at det er laaaaangt hjemmefra:)
Har lagt litt i kofferten, men bruker jo det meste av klær i hverdagen:)
 
Må hente sengen, kjøpe vippestol, fikse bilen og ellers handle litt små, sikkert unødvendige ting:p
 
Her har vi igjen alt. Har ikke gjort noen ting eller kjøpt noe av de vi trenger å kjøpe. Ikke at det er så mye. Trenger bare en sprinkelseng og tripptrapp til egentlig. Evt litt nye klær.

Så er det jo det å vaske og gå igjennom klær fra storebror pluss pakke fødebagen. Kommer vel etter hvert. Uke 33+0 i dag :)
 
Senga ble skrudd sammen i dag!
 
Har fått med mannen på å sortere klær i dag. Nu kör vi!
 
Har lyst til å sette opp senga<3
 
Har hatt besøk av mamma i helga, så har fått masse avlasting med 2åringen så jeg har fått vaska alle klær i str 56-74, gulpekluter, ++. Og fått saueskinn fra Nøstebarn, str XL til krybba ❤️
 
Mangler å få seng og vogge i hus. Må kjøpe seng og hente vogga på hytta :) ellers tenker vi enda i bilstol. Usikker på om vi vil kjøpe ny, brukt eller leie hos forsikringselskapet :)
 
Få hentet stellebord, vippestol og vugge som står på lager.
Gjort klar seng og gjort vogna om til bagvogn.

Pakke fødebag.

Må kjøpe brystpumpe, kluter, håndklær, amme bh og ny madrass til sprinkelsenga...
 
Fikk slengt noen str 50 og 56 bodyer i vaskemaskinen sammen med noe sengetøy.
Slo meg at jeg ikke hadde så mye i 56..
 
Fikk slengt noen str 50 og 56 bodyer i vaskemaskinen sammen med noe sengetøy.
Slo meg at jeg ikke hadde så mye i 56..

Hehe, jepp, sjekk denne lista her da:

ImageUploadedByBV Forum1463675600.407135.jpg

Eh...hadde mye arveklær sist, som ble returnert... Ser ut til at jeg må ut og handle litt pysj og bukse i str 56 i alle fall, 62 kan vente til etter vi har fått barselgaver... Fikk litt sjokk, trodde jeg hadde masse klær jeg :p
 
Hehe, jepp, sjekk denne lista her da:

Vis vedlegget 178130

Eh...hadde mye arveklær sist, som ble returnert... Ser ut til at jeg må ut og handle litt pysj og bukse i str 56 i alle fall, 62 kan vente til etter vi har fått barselgaver... Fikk litt sjokk, trodde jeg hadde masse klær jeg :p

Mannen hadde en eller annen kommentar i går, da jeg sa at vi måtte gå igjennom alt og skrive liste. Tror han sa ala at så lenge han hadde klær til hjemreisen så kunne han godt kjøre en maskin med en Body..øøøhhh.
Jeg må sjekke litt i morgen!

Jeg har ingen kortermet.
 
Det var lurt med en liste. Jeg har ikke helt kontroll på str 50 og 56.
 
Mannen hadde en eller annen kommentar i går, da jeg sa at vi måtte gå igjennom alt og skrive liste. Tror han sa ala at så lenge han hadde klær til hjemreisen så kunne han godt kjøre en maskin med en Body..øøøhhh.
Jeg må sjekke litt i morgen!

Jeg har ingen kortermet.

Hahaha, søtt ;) mannfolk as. Min sa til lista min: nei, ikke gidd å bruke penger på det da! Nå er du litt vel engasjert vel.

Hø? Jeg skjønner meg ikke på dem dissa mannfolka innimellom.

Trenger jo egentlig ikke kortermet, blir sikkert ikke SÅ varmt. Og trengs det så er det jo bare å kjøpe evt? :)
 
Satt på en vask i dag også.

Jeg må le jeg har VELDIG mye i 68 og en del i 74..Hahaha herregud!
 
Back
Topp