Hva har dere igjen?

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Jeg mangler å gjøre vogna om til bagvogn.

Vaske dyne, sengetøy, klær, gulpekluter, koke smokker og tutteflasker, pakke fødebag og bagen til frøkna, mangler voksi sommerdyne, montere senga, vaske laken til vugga og sette den opp, sortere mengder med klær+++

Puh..korsryggen/bekkene har knekt helt sammen denne uka, klarer ikke å løfte, gå eller ligge...så begynner å stresse litt. Vi har besøk de neste tre helgene også, så vi kan ikke være to om det..vurdere å be mannen om å ta fri en dag for hjelpe meg.
 
Har igjen det meste! Hehe.. Er tredjegangs så tror jo eg har all verdens med tid eg vet du :p
 
Montere seng, vaske barnerommet, sortere litt tøy, vaske dyner og mer sengetøy, pakke fødebag osv og sterilisere smokker/pumpeutstyr.
 
Må kjøpe stellebord og babycall, samt vaske alt som skal vaskes (har ikke begynt med d ennå)...og hente bilstol m.m. hos mine foreldre i en annen by:p
 
Jeg har masse igjen. Angrer på at jeg ikke bare gjorde det tidligere i svangerskapet :rolleyes:

Har vogn. Jobber med å få opp stellebord, og jeg har kommode. Så må det bare fylles med stæsj og alt må pakkes, vaskes og finnes plass til :p Tror jeg må begynne med lister så jeg får gjort litt og litt.
 
Må kjøpe seng,stellebord og tripp-trapp stol, og noe småting. Og alt må vaskes,kokes, monteres og settes i stand, men kan ikke gjøre det før i beg. av juni, siden vi flytter da.. Pakke fødebag må jeg også gjøre, men det får vente til juni det også.
 
Montere barneseng,innrede barnerommet, vaske alt av sengetøy,bamser og klær, gjøre klar stelleplassen, pakke fødebaggen, sterilisere smokk og flasker, kjøpe ammebh og ammetopper, gjøre klar bilstol, vaske ut av alle skap, skuffer,vindu og balkong, bestemme navn..Tenker å ha alt unnagjort 4 uker før termin:)
 
Har vel igjen, vel stort sett alt. Har kun kjøpt inn vogn, og litt klær. Så mangler alt av utstyr. Men tenker enda at jeg har good tid :p Men må vel kanskje begynne å handle inn snart.
 
Jeg mangler å gjøre vogna om til bagvogn.

Vaske dyne, sengetøy, klær, gulpekluter, koke smokker og tutteflasker, pakke fødebag og bagen til frøkna, mangler voksi sommerdyne, montere senga, vaske laken til vugga og sette den opp, sortere mengder med klær+++

Puh..korsryggen/bekkene har knekt helt sammen denne uka, klarer ikke å løfte, gå eller ligge...så begynner å stresse litt. Vi har besøk de neste tre helgene også, så vi kan
Jeg mangler å gjøre vogna om til bagvogn.

Vaske dyne, sengetøy, klær, gulpekluter, koke smokker og tutteflasker, pakke fødebag og bagen til frøkna, mangler voksi sommerdyne, montere senga, vaske laken til vugga og sette den opp, sortere mengder med klær+++

Puh..korsryggen/bekkene har knekt helt sammen denne uka, klarer ikke å løfte, gå eller ligge...så begynner å stresse litt. Vi har besøk de neste tre helgene også, så vi kan ikke være to om det..vurdere å be mannen om å ta fri en dag for hjelpe meg.
Eg har vogn og bilsete, har ellers alt igjen!
 
Hente sengen hos mine foreldre og montere den (og rydde og flytte sengen vår litt så den får plass på rommet vårt). Og få tak i minste dynetrekkene enten som min søster har, eller kjøpe.
Noen ammeting/klær skal kjøpes.
Bilsetet skal settes i bilen men den må rengjøres først.
Pakke ferdig fødebag.
Ellers er det ikke så mye som bråhaster.
 
Føler jeg har allverdens med tid siden dette er nr 2. Har vel å montere seng, pakke bag, kjøpe tripptrapp stol. Og vaske litt klær samt rydde litt i stellebordet slik vi får plass til alt:)
 
Føler jeg har allverdens tid:p
Mangler;
alt til stellebord etc
Madrass til senga,den står ellers klar da hun på to nettopp flyttet til juniorsenga:p
Bagdel eller ny bag vogn
Kommode til klærne

Ellers gjøre alt klart,for ikke snakke om vask av klærne:p med to små fra før så går maskinen hele tida omtrent
 
Her mangler det å få ryddet alt på plass til stellekommoden, ta ned babykurven fra loftet og lage til sengetøy til den. Trenger en kommode til å ha div utstyr i, så må mase litt på mannen om det. Og de to eldste trenger ei hylle på badet til sine saker.
Holder på å pakke fødebag. Noen ting som mangler, bla ammeinnlegg, klær til babyen og litt ekstra til meg. Resten kan vi ordne når vi er kommet hjem fra sykehuset :)
 
Har ikke gjort noe enda. Men føler eg har god tid. At eg vet hva som skal gjøres når eg først begynner og at det ikke trenger å ta så lang tid.... men men.. blir spennende å se om eg angrer på at eg tar alt så rolig nå :)
 
Har vogn, bilstol, stellebord, seng og dyner til vogn og seng, mangler alt det andre ;)
 
Gjøre vogna om til bagvogn og vaske den. legge klart oppi den det som skal være der.
Handle inn til og pakke fødebag til meg og baby. Pappaen for ta å pakke eget utstyr :p.
Åpne og gjøre klar bilstol til bruk.
Vaske litt diverse stoltrekk og få tak i og vaske gulpe og flanellkluter. Få tak i noe som baby kan sove i på stuen.
 
Må vaske klær og ting til senga, re opp den. Kjøpe bilstol, skinn til seng og skinn til vogn, og myggnetting. Pakke fødebagen, men det tar jeg når det nærmer seg, bruker jo mye av det jeg skal ha med meg der.

Sikkert masse annet å fikse som jeg har glemt, men ALT må jo ikke være klart til baby kommer, man kan ta litt etterhvert også :) kjenner at kroppen blir fort sliten om dagen, så må ta en liten ting hver dag. Hadde vel egentlig tenkt til å gjøre mye når jeg går ut i perm om fire uker, men er jo godt å bare kunne slappe av da også :)
 
Back
Topp