Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjelp, nå ble jeg stressa... Ser de fleste har rigga seg alt, men her i huset er det eneste babyrelaterte en body med små ugler på, som jeg fikk av mamma da hun fikk vite at jeg var gravid x)
Termin 4. januar![]()
Her er det også sånn. Dvs. har et par bodyer som jeg kjøpte som feiring etter tidlig UL og en bæresele - that's it. Så mye man skal ha og så forvirrende når man ikke har gjort dette før... *gulp*Hjelp, nå ble jeg stressa... Ser de fleste har rigga seg alt, men her i huset er det eneste babyrelaterte en body med små ugler på, som jeg fikk av mamma da hun fikk vite at jeg var gravid x)
Termin 4. januar![]()
Vi tenker også å kjøpe stol som vi fester med belter (siden vi ikke har egen bil, men er med i bilkollektiv, og kommer til å ta drosje av og til). Funker det greit å feste med belter, synes du?Ser det er mange som skaffer seg base til bilstolen. Jeg regner med at det er pga sikkerheten dere kjøper den og ikke fordi det er påbudt enda? Vi har maxi cosi og bruker bare å feste den med belter.
Vi tenker også å kjøpe stol som vi fester med belter (siden vi ikke har egen bil, men er med i bilkollektiv, og kommer til å ta drosje av og til). Funker det greit å feste med belter, synes du?