Hva har dere av utstyr?

Hjelp, nå ble jeg stressa... Ser de fleste har rigga seg alt, men her i huset er det eneste babyrelaterte en body med små ugler på, som jeg fikk av mamma da hun fikk vite at jeg var gravid x)

Termin 4. januar :)

Vi har
- Vugge (låner av mamma)
- Sprinkelseng (kjøpt brukt)
- (så og si) Bilstol (kjøper av søskenbarn)
- Dyner/puter/madrass/sengetøy
- En fluffy dress/drakt og en body

Så har endel igjen vi også ;)

❤️25.1.15❤️

Hjelp, nå ble jeg stressa... Ser de fleste har rigga seg alt, men her i huset er det eneste babyrelaterte en body med små ugler på, som jeg fikk av mamma da hun fikk vite at jeg var gravid x)

Du er ikke alene:p Nå har jo vi en del etter storebror, men har ikke begynt å ordne og finne fram ennå, tar det litt utover høsten:)

Sent from my iPad using BV Forum

Mangler masse :p

Har:
Vogn
Ullpose
Fleecepose
Bilstol med base
Bilstolpose
Babynest
Vugge
Vippestol
Babycall
Seng
Noe nyfødt klær

Mangler:
Stellebord
Stellematte
Stelleveske
Ammepute
Gulpekluter
Oljer og kremer
Babydyner
Sengekant
Laken og sengklær
Babygym
Babypledd
Bleiebøtte (får på barnashus)
Badestol
Speil til bilen
Trappegrind
Brystpumpe
Flasker og smokker

Klær! :p

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Her er det også sånn. Dvs. har et par bodyer som jeg kjøpte som feiring etter tidlig UL og en bæresele - that's it. Så mye man skal ha og så forvirrende når man ikke har gjort dette før... *gulp* :p

Ser det er mange som skaffer seg base til bilstolen. Jeg regner med at det er pga sikkerheten dere kjøper den og ikke fordi det er påbudt enda? Vi har maxi cosi og bruker bare å feste den med belter.
Vi tenker også å kjøpe stol som vi fester med belter (siden vi ikke har egen bil, men er med i bilkollektiv, og kommer til å ta drosje av og til). Funker det greit å feste med belter, synes du?

Vi tenker også å kjøpe stol som vi fester med belter (siden vi ikke har egen bil, men er med i bilkollektiv, og kommer til å ta drosje av og til). Funker det greit å feste med belter, synes du?

Ja, det fungerer greit. Man bruker den jo ikke så lenge uansett. Vi byttet når han var 10 mnd, fordi vi ventet på å flytte og kjøpe egen bil der. Da var han egentlig litt vanskelig å få nedi og det begynte å bli trangt. Fordi den ene selen er festet over setet vrd beina. Neste gang bytter vi nok tidligere. Det er jo heller ikke alle biler, gjerne eldre modeller, som har isofix

Back
Topp