Hva gleder du deg til å kjøpe? Eller har du kjøpt inn noe allerede?

Gleder meg til å kjøpe omslagsbody og strømpebukse. Skal nesten ikke ha annet. Og vaske ullklær vi har liggende. Omtrent alt kan brukes uansett kjønn. Mikser bare masse farger tenker jeg. Vi fikk plutselig en ledig kommode, så det er det første som er på plass, også er det bare å begynne å brette på plass noe snart.

Gleder meg til å kjøpe vogn :happy: Er nok enda en stund til den kommer i hus, men er på en måte like greit så vi kan se oss litt om og lese oss opp og finne ut hvilken vogn vi ønsker

Har det meste fra før så blir lite nyinnkjøp, men kan se for meg at et par nye bodyer blir stas :happy:
Og ikke minst blir det gøy å gå igjennom alt av klær fra forrige :)

Har kjøpt vogn og litt klær :Heartblue Har arvet en del klær fra søsteren min sin sønn, så gleder meg til å gå gjennom dem og se hva som kan brukes:)

Jeg har kjøpt inn noen klespakker med brukte klær, brukt barnevogn, bilstol, stellebord og sprinkelseng med madrass. Har også kjøpt noen nye bodyer og fått en nydelig strikket heldress i gave. Har også noen luer og masse brukte smekker. Må få tak i en kommode så jeg får sett gjennom klærne i klespakkene og ryddet pent på plass, det gleder jeg meg til.

Jeg har kjøpt inn noen klespakker med brukte klær, brukt barnevogn, bilstol, stellebord og sprinkelseng med madrass. Har også kjøpt noen nye bodyer og fått en nydelig strikket heldress i gave. Har også noen luer og masse brukte smekker. Må få tak i en kommode så jeg får sett gjennom klærne i klespakkene og ryddet pent på plass, det gleder jeg meg til.

Oii så langt du har kommet! Så gøy :D

Nå som vi vet det blir en jente gleder jeg meg til å handle klær.
Har kjøpt seng, vogn, vugge og babygym.

Jeg har kjøpt to søte body og en lue i nøytrale farger. Har ellers alt fra første mann på 4 år, men må spe på med noe rødt og rosa om det blir en jente.:)

Jeg kommer til å bruke det meste vi har fra før :) Men det blir gutt denne gangen, så nooe må jeg spe på med.

Sikler etter bbhugme-puta, men syns den er veldig dyr. Noen som har noe billigere å anbefale?:hilarious:

Gleder meg litt til å kjøpe barnevogn snart men vet ikke hvilken ennå. Kanskje Thule Spring eller Baby Jogger City Mini GT :dontknow Jeg har allerede kjøpt en fint stokke sleepi seng fra finn.no!

Back
Topp