Hva gleder du deg til å kjøpe? Eller har du kjøpt inn noe allerede?

Sjokoladekaka

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Jeg gleder meg så til å kjøpe brystpumpe. Denne gangen vil jeg ha dobbel brystpumpe i stedet for enkel, da jeg endte opp med å pumpe en del sist.

Har sett litt på forskjellige brystpumper, men har landet på Medela Swing Maxi. Ellers så gleder jeg meg til å kjøpe nye klær til den lille <3

Hva gleder du deg til å kjøpe? Eller har du kanskje begynt å kjøpe noe allerede? :)
 
Vi har ikke kjøpt noen ting, og trenger egentlig veldig lite. Hvis vi får jente gleder jeg meg til å handle litt typiske jentefarger, og noen kjoler. Blir det gutt, så blir det vel omtrent ingenting handling :p
 
Gleder meg til å handle vogn, men aner fortsatt ikke hvilken vi skal ha! Og babytøy, det er så koselig med de bittesmå plaggene. :love7
Skal også kjøpe brystpumpe, hadde dobbel medela sist og var fornøyd med den. Denne gangen har jeg sett på den nye til elvie, men den er jo helt ny så er jo ikke så mange som har erfaring med den.
 
Gleder meg til å kjøpe klær og senga jeg skal ha siden av min :love017 gleder meg til å kjøpe de bitte bitte små bleiene igjen :happy:
 
Vi har ikke kjøpt noe enda. Og helt ærlig så er ikke innkjøpene noe spesielt jeg gleder meg til. Akkurat nå er tanken på å dra ut i butikker og se og handle et ork. Men kan jo være det forandrer seg etterhvert som ukene går og formen (forhåpentligvis) blir bedre. :p Da blir sikkert bittesmå sokker det koseligste å kjøpe. :D

Gleder meg forøvrig heller ikke til å se tusenlappen fly ut av kontoen for jaggu meg er mye av utstyret til baby dyrt!
 
Gleder meg til å kjøpe alt til barnerommet, barnevogn, klær, tåteflasker og smokker. Egentlig alt. Gleder meg til å begynne å handle inn i det hele tatt :hilarious:
 
Gleder meg til å kjøpe det meste egentlig... spesielt litt klær og vogn. Samboer har egentlig sagt vi ikke trenger kjøpe inn noe klær ettersom han har tre søppelposer med klær fra da hannes barn var født og vi vil få en del også... men må nok «snike» meg til hvertfall å kjøpe noen plagg, men vente til etter vi har vært på oul :joyful: Har ikke begynt engang og se på vogn ettersom vi nok ikke kjøper den før ganske nær fødsel. Har også tenkt å kjøpe brukt :)
 
Blir det gutt har vi alt. Blir det jente, gleder jeg meg til å kjøpe inn litt jentete tøy :Heartpink
 
Jeg gleder meg så til å kjøpe brystpumpe. Denne gangen vil jeg ha dobbel brystpumpe i stedet for enkel, da jeg endte opp med å pumpe en del sist.

Har sett litt på forskjellige brystpumper, men har landet på Medela Swing Maxi. Ellers så gleder jeg meg til å kjøpe nye klær til den lille <3

Hva gleder du deg til å kjøpe? Eller har du kanskje begynt å kjøpe noe allerede? :)
Medlem swing maxi er super. Den brukte jeg til minstemann i flokken, han drakk kun pumpet morsmelk fra han var 2 uker og helt frem til 8 måneder- takket være den fantastiske brystpumpa ! :)
 
Har bare kjøpt en søt pysjamas så langt (måtte bare etter tul). Har ellers mye fra storebror <3
Gleder meg til å kjøpe ny bæresele da, som er mer praktisk enn den vi hadde til forrige:)
 
Jobber jo i babybutikk, så småting har vært på plass lenge :angelic:
I går kjøpte jeg og forloveden et brukt stellebord, det er vel første store ting som er på plass :Heartred gleder meg til å finne og kjøpe barneseng, vogn, ammepute og klær :love7Gleder meg egentlig til alt :rolleyes:
 
Gleder meg ikke til innkjøp i det hele tatt.
Føler jeg må shoppe litt for det er jo forventet at man skal drive med redebygging.

Ting jeg vet jeg skal ha er ny madrass til senga, mamaroo huske/vugge og bilstol. Det er de store tingene.

Ellers gleder jeg meg litt til å kjøpe klær :)
 
Vi har nesten alt fra før av etter førstemann! Må ha en ny base til bilstol og ellers noen småting. Gleder meg til å finne ut av og kjøpe vogn da :)
 
Har vel egentlig det meste etter 2-åringen. Dersom jeg får en veldig urolig baby, så ønsker jeg meg en vippestol som har noe bevegelse i seg.
 
Har fått tak i melkemaskin allerede :happy:
Ellers må vi ha tvillingvogn og en bilstol til, og ettervært 2 vippestoler, og 1 stol til kjøkkenbordet (husker jo ikke hva det heter, satt i 10 minutt for å huske hva vippestol het)
Ellers har vi det meste, håper det er 2 jenter da, for jeg solgte jo gutteklærne etter minste storebror :hilarious:
 
Back
Topp