Hva gleder du deg til å kjøpe? Eller har du kjøpt inn noe allerede?

Har det meste etter første :) Blir det gutt så blir det litt gutteklær, men vi har mye nøytralt heldigvis. Trenger en søskenvogn og en base til bilstol :)
 
Gleder meg til å kjøpe alt vi trenger til mini! Men spesielt til å kjøpe vogn da vi allerede har bestemt oss for hvilken vi skal ha! Så nå er det bare å vente til november, tenker den er grei å få i hus når litt andre ting er på plass førstxsmile9 Og så gleder jeg meg veldig til å kjøpe mer garn og finne strikkeoppskrifter når vi vet kjønn!
 
Vogn, annet nødvendig utstyr, bleier! Da kommer det til å føles ekte, troor jeg. :hilarious:
 
Alt:love7 kjøpt en skuff med smådill.. akt av klær jeg har kjøpt til nå er i grønn, også har jeg kjøpt litt gutteklær da jeg tror vi får gutt:sign17 :joyful:
Gleder meg til å kunne begynne skikkelig innkjøp når vi får svar på NIPT test:happy:
 
Gleder meg til å kjøpe klær og alt utstyre vi skal ha <3 Har en del fra før, men tenker å unne oss litt likevel. Det er jo såå gøy å kjøpe babyting!!:love7
 
Gleder meg mest til å kjøpe bæresele og bæremeis etterhvert!:) Har bestemt oss for vogn, Baby Jogger City Elite 2, så er det jo de typiske tingene som klær og stelleting. Vi er veldig glad i å være ute, så vi gleder oss til å teste og sove i telt til neste sommer:D Blir veldig stas når lille frøkna kommer i November:)
 
Gleder meg veldig til å kjøpe bittesmå søte klær, gjøre klar vogn og senga :Heartred Også en sånn søt koselefant :love017

92CE6B72-F66A-46A3-B6BA-6E8D61924FF1.png
 
2 x Stokke mini/sleepi og begynne å få ordren på babyrommet :Heartred:Heartred
 
Gleder meg til å vaske opp klærne fra storebroren sin babyperiode :D
 
Gleder meg til å kjøpe mer klær, sengetøy og tepper❤️

Har kjøpt vogn, den står på stua:knegg:❤️
 
Back
Topp