Hva gjør marsjentene idag?

Vis vedlegget 108542

Gjort ferdig strikke/hekle-prosjektet mitt.. Lurer på hva jeg skal finne på de neste dagene nå..?
Jordmor i morgen nå, så får se hvordan blodtrykket og prøvene ser ut (hatt litt proteiner i urin og høyt blodtrykk siste 2 ukene)..
Så fint! Der har du brukt noen timer kan man se! :D
 
Skal opp på føden for en liten kontroll hos jordmor :) Avtalt på forhånd, så ikke noe action :/
 
Kokt makaroni, oppskjært pølse, lager hvit saus og når den er ferdig har jeg oppi ett egg. Blander alt sammen og har d i en ildfastform og topper med ost eller knekkebrød. Steker d i ovnen på 200 grader til toppen er bruna :)
Deilig :) samme som her bare jeg har litt bacon også oppi .
 
Tja, er ikke så kreativ, men blir hjemmelagede. Blir først dåp om lenge, men nå har jeg jo oseaner av tid, og det har jeg kanskje ikke etter han kommer ut :p
Du får legge ut bilde da når du er ferdig :) kanskje du kan lage de slik du har plass til å lime på et bilde?
 
Du får legge ut bilde da når du er ferdig :) kanskje du kan lage de slik du har plass til å lime på et bilde?
Gikk tom for lim :( Men har satt av plass til tekst og til bilde. Der bildet skal være kan vi alltids sette noe annen pynt om det blir for mye styr å få dem printet ut i riktig størrelse og sånt :p Bilde skal nok komme senere en gang :)
 
Gikk tom for lim :( Men har satt av plass til tekst og til bilde. Der bildet skal være kan vi alltids sette noe annen pynt om det blir for mye styr å få dem printet ut i riktig størrelse og sånt :p Bilde skal nok komme senere en gang :)

ah, den er alltid litt lei =/ kjenner igjen det med å gå tom for lim!!
 
Vi har hatt hjemmebesøk av helsesøster. Det var koselig, og vesla hadde gått opp 500g :) Ellers har jeg brukt dagen på å rydde litt her og der, lekt med eldstejenta og slappet av. Nå har jeg tatt meg en dusj og skal krype under dynen og skrive litt i "boken om meg" som Ronja har fått :)
 
Var hjemme hos mamma. Huset var fult av andre familie medlemer. svigerfamilien min er på besøk så fikk kost meg masse med nevøen og niesen min. Senere på kvelden dro jeg til en senter som er to stasjoner unna som hadde nattåpent. Passet veldig fint for meg ettersom jeg har super energi etter klokka åtte. Fikk kjøpt dyne og sengesett til lille mann.
 
I dag har vi endelig kommet oss ut etterr en uke inne.:) Fått handlet litt småting.
 
Ligger med rietellern og tenker på hvor vondt det skal gjøre før man reiser inn til sykehuset.. :)
 
Idag gjør sparkene til lillemann vondt! ;S og har vært svært sår nederst i magen. Er så mye jeg ikke husker fra forije svangerskap =)

Men skal prøve å være litt effektiv idag også! =)
 
Back
Topp