Hva gjør marsjentene idag?

Capri-Sonne

Glad i forumet
Hva har dere / skal dere gjøre i dag ?

Her skal vi besøke Oldemor og bare slappe av =)
Driver og vasker babyklær! =D
 
Har besøk av kommende mormor:) vi har nettopp tatt dagens trimtur til butikken. Håper at det hjelper på start av fødsel etterhvert. 1 liten uke til termin;)
 
Har gått til byen, vasker nå tøy og venter på at brødene skal heve. Og tenkte å starte på dåpsinvitasjoner, til denne lille gutten som vi ikke har navn til, ei heller bilde av (vil gjerne ha bilde på invitasjonen) :p
 
Har en håpløs dag i dag.. :( :( dårlig humør, er drittlei og vil føde NÅ! Har vondt i hele kroppen, trøtt og litt kvalm. Trodde kanskje det var noe på gang i natt, men våknet skuffet på morgenen. Ville gjerne gått tur, men det regner, så er ikke så fristende :( skulle ønske jeg fikk noen konkrete tegn på at fødselen nærmer seg!
 
Har gått til byen, vasker nå tøy og venter på at brødene skal heve. Og tenkte å starte på dåpsinvitasjoner, til denne lille gutten som vi ikke har navn til, ei heller bilde av (vil gjerne ha bilde på invitasjonen) :p
Hehe, skal du lage hjemmelaget? Når planlegge dere dåp? Tenkte å skulle gjør det et par uker etter fødselen. Men tror det blir fotoknutsen kort.. Lyst å lage men er ikke så kreativ
 
har sortert klær og hengt opp klær. tatt oppvaskemaskinen.. Snart tenke på middag, hente ungene, og følge eldste på aktivitet. VURDERER om jeg skal ta med minste og prøve ta oss en spasertur mens vi venter på henne... Men usikker om jeg tør pga mye nedpress som gjør så vondt :(
 
Har en håpløs dag i dag.. :( :( dårlig humør, er drittlei og vil føde NÅ! Har vondt i hele kroppen, trøtt og litt kvalm. Trodde kanskje det var noe på gang i natt, men våknet skuffet på morgenen. Ville gjerne gått tur, men det regner, så er ikke så fristende :( skulle ønske jeg fikk noen konkrete tegn på at fødselen nærmer seg!
Uff, ikke bra.. Håper enten du får mer tegn eller bedre dag. :( her også får jeg små tegn men så roer det seg igjen. Men er litt glad for det jeg da..
 
Jeg fødte i går kveld, så dagen i dag har jeg brukt til å dusje og hvile. Nå venter jeg på mannen min og de to storebrødrene, gleder meg veldig til de kommer og får se lillebroren sin :)
 
Har vert hos jordmor, og det ser ikkje ut til at vesla har tenkt å komme ut med det første. Hodet er høyt over bekkenet, så fekk beskjed om at viss hodet ikkje er festa neste uke så ska ho kontakte sjukhuset så eg får ein ekstra time der og kanskje blir satt igang til termin :)
 
I dag har jeg gjort som jeg satt meg som mål:nemlig minst mulig :) tatt en kopp kaffe på sofaen foran tv, tatt en god dusj og smurt meg med lotion. Nå skal jeg hente tøffingen i barnehagen, for å så lage middag. I dag blir der gryterett med hvitløksbaguetter :) flere som tenker som meg? Lettest mulig?
 
Nå er storesøster hjemme igjen etter leirskole så nå skal vi bare kose oss hjemme tenker jeg.

Skal ha pølsegrateng til middag. Lenge siden sist :)
 
Har en håpløs dag i dag.. :( :( dårlig humør, er drittlei og vil føde NÅ! Har vondt i hele kroppen, trøtt og litt kvalm. Trodde kanskje det var noe på gang i natt, men våknet skuffet på morgenen. Ville gjerne gått tur, men det regner, så er ikke så fristende :( skulle ønske jeg fikk noen konkrete tegn på at fødselen nærmer seg!
Hadde en sånn dag i går. Sender deg en klem, og krysser for at vi snart er ferdig :)
 
Vært å besøkt jobben en tur med småen :)
 
Hehe, skal du lage hjemmelaget? Når planlegge dere dåp? Tenkte å skulle gjør det et par uker etter fødselen. Men tror det blir fotoknutsen kort.. Lyst å lage men er ikke så kreativ
Tja, er ikke så kreativ, men blir hjemmelagede. Blir først dåp om lenge, men nå har jeg jo oseaner av tid, og det har jeg kanskje ikke etter han kommer ut :p
 
I dag har jeg gjort som jeg satt meg som mål:nemlig minst mulig :) tatt en kopp kaffe på sofaen foran tv, tatt en god dusj og smurt meg med lotion. Nå skal jeg hente tøffingen i barnehagen, for å så lage middag. I dag blir der gryterett med hvitløksbaguetter :) flere som tenker som meg? Lettest mulig?
I dag blir det kylling + ris + frossengrøntsaker. Det er min lette løsning :p
 
Vært i banken en tur. Handlet tøy til gutta mine. Fant ut at de hadde vokst mye i løpet av vinteren, så trengte litt påfyll av div. Tøy. Nå skal jeg hjem og vaske tøy og rydde og forhåpentligvis få skrudd sammen babysenga og kose meg med gutta som snart kommer hjem fra bhg.
 
Hadde en sånn dag i går. Sender deg en klem, og krysser for at vi snart er ferdig :)
Tusen takk :) har sovet litt igjen, håper humøret stiger etter litt mat :)
 
ImageUploadedByBV Forum1426694988.573709.jpg

Gjort ferdig strikke/hekle-prosjektet mitt.. Lurer på hva jeg skal finne på de neste dagene nå..?
Jordmor i morgen nå, så får se hvordan blodtrykket og prøvene ser ut (hatt litt proteiner i urin og høyt blodtrykk siste 2 ukene)..
 
Back
Topp