Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat den boka og de tusjene har jeg også flott tidsfordriv!Prøver å skru av tanker og bekymringer med litt fargelegging for voksne. Fikk en fargeleggingsbok av min søster til bursdagen. Heter " Den hemmelige hagen".
Så deilig å ha noe å styre med Selv savner jeg å ha et hobbyrom/ekstrarom for med en katt i hus er det vanskelig med oppussings prosjekter. Lykketil, også håper jeg du deler resultatetKjøpt meg en ny brukt kommode på Finn. Så nå planlegger jeg hvordan jeg skal pusse den opp. Masse fine tapeter å velge i Psykologen synes det var en god ide at jeg prøver å bruke mine kreative sider litt mer ettersom det er slike ting som stopper negative tanker og gir meg energi så da gjør jeg det
Slapper av med denne gjengen etter en tur på stranda og grilling hos familien til samboeren. Mens samboeren har rest med lillesøsteren hans på vglista.
Disse er holdt av. Hadde 4 kattunger. 2 ble henta i går og 2 blir henta om 1 uke. Katten vår er nå ny sterilisert (du ser sikkert den "flotte" bodyen hun må ha på seg). Så blir ikke mer dyr her med det første. 1 katt, 1 akvarium med fisker og reker og snart en baby holder Samt ny innflytta i husk. Nok å holde fingra i. Samboeren vil gjerne ha hund også, men jeg sier at da må han orke å gå tur 3 ganger om dagen. Og da sa han fort at vi kunne droppe hundÅh! Jeg har så lyst på en katt. Er vokst opp med dyr og det er så koselig. Kjenner det er litt tomt når jeg ikke har dyr rundt meg. Men, nytt dyr og baby tror jeg blir litt mye nå. Men etterhvert blir det garantert både katt og hund