hva gjør du på? ( i bilder)

1339dc575547e2cdaf317460c63db8b3

Ser på de skjønne små løper rundt her som noen gærninger... 4 små (de er 1 mnd gammel i morgen) og 1 mor. Får ikke tatt bilde av de samlet, fordi de løper rundt å leker og herjer..
I går oppdaget jeg at macbook laderen min var spist over... ble litt stum da, den koster jo en del..

1430846901878.jpgsitter på jobb og ser nyheter i pausen :p

1339dc575547e2cdaf317460c63db8b3

Ser på de skjønne små løper rundt her som noen gærninger... 4 små (de er 1 mnd gammel i morgen) og 1 mor. Får ikke tatt bilde av de samlet, fordi de løper rundt å leker og herjer..
I går oppdaget jeg at macbook laderen min var spist over... ble litt stum da, den koster jo en del..

kjøp ny på ebay ;) der koster de 100 kr & tar bare noen dager før de kommer. mine hunder har spist xantall ladere, ebay ble redningen min

Samboeren tok den med på jobb og koblet den på nytt og la beskyttelse utenfor der han fiksa den. Koster de 100 kr på ebay? Forje gang min ble ødelagt (av feil jording i stikkontakten i en annen leilighet, så kosta ny lader 8-900kr i norge). Da skal jeg definitivt kjøpe på ebay neste gang ;)

Samboeren tok den med på jobb og koblet den på nytt og la beskyttelse utenfor der han fiksa den. Koster de 100 kr på ebay? Forje gang min ble ødelagt (av feil jording i stikkontakten i en annen leilighet, så kosta ny lader 8-900kr i norge). Da skal jeg definitivt kjøpe på ebay neste gang ;)

kjøp ny på ebay ;) der koster de 100 kr & tar bare noen dager før de kommer. mine hunder har spist xantall ladere, ebay ble redningen min

ja, vi hadde valper i fjor & det gikk 4 ladere på en uke når de begynte å gå rundt, syntes det ble så dyrt å kjøpe i btikk så googla meg fra til at ebay lønner seg ;) . av de som ble tyggd opp var en mac lader favoritten. ga 115 kr med frakt fikk den på 3-4 dager. sist bestilte jeg 4 stk så har 3 stk extra for neste runde med valper som kommer nå i slutten av mai :)

1431114717940.jpg

slapper av etter jobb og kjenner på sparkene fra mini♡

ImageUploadedByBV Forum1431156595.000507.jpg

Skikkelig lørdagsmodus :) venta på ork til å lage frokost og drikke en ekstra god kopp kaffi!

God helg allesammen <3

8ba33e7ac899d75f832cdeaecb5da261
Her ligger jeg mens kattungene løper rundt her.. Etter konfirmasjonen vi var i, i går, så sliter jeg veldig med bekkensmerter i dag. Smertene går helt ned i foten.. Å legge varm rispose på hjelper, og siden det ikke er mye å gjøre med eller medisiner å ta, så får man bare vente på at det blir bedre..

ImageUploadedByBV Forum1431367690.299275.jpg i bilen, venter på sambo, så skal vi kjøre å kjøpe en bordsag(?) ikke vet jeg, men sånn er det å være sammen en handyman;)

fee55e65d3cf2171e4f611fc84e61c2b

Sitter og venter på legekontoret. Hadde time for en halvtime siden, lei av å bruke tid her. :-P

Back
Topp