Hva gjør du nå?

Milla_mor

Gift med forumet
Julegavene 2019
JuniJubel2021
Her spiser jeg det eneste jeg klarer å spise om dagene: møllehjul rundstykke med ost :p

Spiser frokost :happy: i fred og ro for en gang skyld. To eldste er i bhg og skole, og minstemann tok en veldig tidlig dupp.

Ser på serie, før jeg må lage meg noe å spise. Er litt uggen idag, har ikke vært det tidligere så håper det går over etter mat :happy:

Ser på 24-stjerners julekalender og slapper av. Har passet mitt et vennepar sin 4 mnd gamle datter i dag, og nå nyter jeg litt ro før henting i barnehagen :Heartred

Ser på serie akkurat nå og slapper av før henting i barnehagen :D

Akkurat stått opp etter en powernap :hilarious:

Sitter i sofaen og prøver å våkne!

Jeg sitter og vurderer for og imot om jeg klarer å dra på julebord i kveld. Blir så enormt kveldstrøtt, og de siste kveldene har jeg lagt meg midt i den tida vi skal spise middag. Her om dagen var jeg på middag hos ei venninne til kl 22, og jeg var helt ødelagt etterpå, og i morges hadde jeg ei bitte lita blødning. Vil ikke risikere noe, samtidig som vi jo liksom skal leve som normalt.

Har lagt meg for kvelden, med treåringen på puta ved siden av :dead: vanskelig å sove godt med ham oppå seg, men enda vanskeligere når han ligger og gråter på eget rom.

Har akkurat vært i dusjen. Trodde det skulle bli deilig med en varmt dusj, men når strålene fra dusjen traff brystvortene så var det bare vondt :hilarious: Er SÅ øm. Ikke opplevd det så ille i noen andre svangerskap:wideyed: Men tar alle symptomer med glede jeg altså :Heartpink

Har akkurat vært i dusjen. Trodde det skulle bli deilig med en varmt dusj, men når strålene fra dusjen traff brystvortene så var det bare vondt :hilarious: Er SÅ øm. Ikke opplevd det så ille i noen andre svangerskap:wideyed: Men tar alle symptomer med glede jeg altså :Heartpink
Tips fra nydusjede meg med (intenst) ømme nipler her og; hold over niplene, da går det faktisk an å nyte dusjingen :meh:

Tips fra nydusjede meg med (intenst) ømme nipler her og; hold over niplene, da går det faktisk an å nyte dusjingen :meh:
Fikk høre fra andre at det hjalp med Purelan, men det var temmelig vondt å smøre på, og jeg er usikker på om det egentlig hjalp så mye!

Akkurat kommet hjem fra jobb, da jeg jobber 50% for øyeblikket (halve dager)
Har bakt lussekatter med barna på jobb, å nå skal jeg kose meg i godstolen med kakao m/krem :happy: Heelt greeii dag hittil!!

Jeg har hjemmekontor med strømming av webinar og brødbakst. Uvær ute, veldig kjekt å være inne og å kunne jobbe hjemmefra.

Idag er jeg med eldstebarnet mitt på sykehuset. Han har vært innlagt på dagkirurgi, så nå venter vi på å bli skrevet ut sånn at vi kan reise hjem Er uvær her, så er spent på om vi kommer oss hjem med hurtigbåten. Håper det, hvis ikke venter en usedvanlig lang busstur på oss. Blir nok ikke trivelig med noen av reisemåtene uansett, med den kvalmen jeg har :hilarious: Men får alenetid med tenåringen, og det er verdt det:Heartred

Back
Topp