Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det høres ut som svangerskapskvalme ja. Det føles ut som noe sitter fast i halsen og vil komme opp. Du får spise mindre men oftere. Håper det går over snart. Forrige svangerskap var jeg kvalm til cirka uke 11.Føler meg skikkelig uggen, så ser på TV. Skal snart ut på juleforestilling og har virkelig ikke lyst til å dra.
Jeg føler liksom ikke egentlig at jeg må spy, men så kjennes det likevel sånn ut. Er det dette som er svangerskapskvalme? Føles som jeg har noe i halsen hele tiden som vil opp. Og når jeg spiser blir jeg fort mett og må tvinge i meg mat. Blir fort sulten dersom jeg ikke spiser også.
Ikke rart man får slike stunder når man har blitt skuffet så mange ganger.. Krysser fingrene for at alt går bra med alle sin graviditet og at det blir en stor glede til sluttSitter i bilen utenfor lokalet der jeg skal ha yoga. Håper jeg klarer det, har vært skikkelig kvalm og rar i dag, så må bare tenke at jeg skal gjøre det jeg får til og være god med meg selv. Har hatt så mange rare tanker i dag, tvil og uro om hele svangerskapet og om jeg kommer til å klare dette. Har jo prøvd i så mange år nå, så blir skuffa over meg selv når disse tankene kommer, føler meg pysete og dum.
Godt jobba. Da kan du nyte juleferien ekstra myeSatt meg akkurat ned etter å ha levert eksamen! Endelig juleferie!
Håper det går bra med den lille, skjønner deg godtVar ute og handlet de siste julegavene når de ringte fra barnehagen med beskjed om at yngste frøkna mi på 3 år hadde falt og slått leppa si. Så vi har vært på legevakten helt siden 15 tiden. Hun må sy et sting, så nå venter vi på at beroligende skal virke så hun forhåpentligvis får sy uten narkose. Hvis det ikke går, så blir det narkose. Har helt vondt i mamma hjertet mitt jeg
Så trist. God bedring til frøkna. Hvordan gikk det?Var ute og handlet de siste julegavene når de ringte fra barnehagen med beskjed om at yngste frøkna mi på 3 år hadde falt og slått leppa si. Så vi har vært på legevakten helt siden 15 tiden. Hun må sy et sting, så nå venter vi på at beroligende skal virke så hun forhåpentligvis får sy uten narkose. Hvis det ikke går, så blir det narkose. Har helt vondt i mamma hjertet mitt jeg
Nå har vi akkurat kommet hjem. Hun sovnet heldigvis av den beroligende nesesprayen hun fikk, så kirurgen klarte å sy to sting mens hun sov Så er veldig glad for at det endte godt tilsluttSå trist. God bedring til frøkna. Hvordan gikk det?
Så bra at det endte godt til slutt. God bedring til lilleNå har vi akkurat kommet hjem. Hun sovnet heldigvis av den beroligende nesesprayen hun fikk, så kirurgen klarte å sy to sting mens hun sov Så er veldig glad for at det endte godt tilslutt
Tusen takkSå bra at det endte godt til slutt. God bedring til lille