Hva gjør du nå?

Har lagt meg i sengen på et mørkt og rolig soverom. Dagen har gått til lekeland, handling og delvis rydding og vasking til gjester i morgen (resten får tas i morgen). Kjenner jeg kunne lagt meg for natta allerede :laughing002

Spiser kveldsmat i fred mens mannen leker med mini i 2. etg.
Jeg gleder med til å holde baby i magen i armene mine og tenker på hvordan hen ser ut om 8 mnd :love017

Ligger på sofaen med 3-åringen og venter på pizzaservering :happy: har vondt i ryggen, og blir kvalm og svimmel av å reise meg, så blir nok her :hilarious:

Ligger på sofaen. Klar for at de to minste skal legge seg etter en lang og rolig dag hjemme :happy: Er sååå kvalm og har null energi idag :hungover: Så blir nok liggende her til vi tar kvelden.

Klokka er ikke halv ni en gang, og jeg har lagt meg for kvelden! :laughing021 :bag:

Holder julebord og har hele familien(10stk) på besøk, er så klar for at alle gjestene skal dra snart… men de ser ikke litt klare ut :happy3 :happy3 :happy3

Venter på at resten av familien skal stå opp slik at vi kan spise frokost sammen :Heartred (det blir second breakfast for meg)

Våknet akkurat fra dagens første powernap :laughing025

Føler meg skikkelig uggen, så ser på TV. Skal snart ut på juleforestilling og har virkelig ikke lyst til å dra. :sick006

Jeg føler liksom ikke egentlig at jeg må spy, men så kjennes det likevel sånn ut. Er det dette som er svangerskapskvalme? Føles som jeg har noe i halsen hele tiden som vil opp. Og når jeg spiser blir jeg fort mett og må tvinge i meg mat. Blir fort sulten dersom jeg ikke spiser også.

Last edited:
Back
Topp