Har sett julefilmer siden de startet på tv6 heheSer på Polarekspressen med mini, tjuvstarta på julefilm![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har sett julefilmer siden de startet på tv6 heheSer på Polarekspressen med mini, tjuvstarta på julefilm![]()
Har sett julefilmer siden de startet på tv6 hehe![]()

håper jeg får pakka inn litt julegaver og rydda litt i løpet av dagenHelt siden noen nevnte julebrød med brunost klarer jeg ikke tenke på noe annetSitter på jobb og fantaserer om brunost![]()

@Spirelykke? Sin skyld!!!Helt siden noen nevnte julebrød med brunost klarer jeg ikke tenke på noe annet![]()
jeg måtte ut og kjøpe I går, smakte sykt digg
Sorry, not sorry

Samme herHelt siden noen nevnte julebrød med brunost klarer jeg ikke tenke på noe annet![]()

Jeg prøver også å finne noe å spise igjen. Jeg er sulten men har ikke matlyst, det er jo alltid stasAkkurat ferdig med å spise frokost nr 2, og prøver å overbevise meg selv om at jeg er mettIdag blir visst en ulvesult dag!
Hva har du spist idag?Samme her!! Føler meg ikke mett uansettAkkurat ferdig med å spise frokost nr 2, og prøver å overbevise meg selv om at jeg er mettIdag blir visst en ulvesult dag!
Flaks det snart er lunsj