Hva gjør du nå?

Nå lo jeg godt :hilarious:
Jeg måtte ty til kveldsmat nr to igår før det var vits i å gå og legge seg :bag:
Jeg spiste rett før jeg la meg, men jeg la meg tidlig med migrene. Så det ble for lenge tydeligvis :hilarious: Er like sulten igjen nå :hilarious:

Prøver å drikke kaffe. Sovner mens jeg sitter rett opp og ned her :hilarious:

Last edited:
Kjeder meg på jobb og gleder meg til ultralyd på Rikshospitalet om bare 6 dager og til CrossFit mot kreft-økten jeg skal på senere i dag (to timers treningsøkt til innsamling for Kreftforeningen) ❤️ I dag er det forøvrig nøyaktig 34 år siden jeg ble operert for kreft (og kvitt kreftsvulsten), bare tre måneder gammel, så det kunne vel ikke vært en bedre dato for å samle inn penger til Kreftforeningen enn akkurat i dag ❤️

Kjeder meg på jobb og gleder meg til ultralyd på Rikshospitalet om bare 6 dager og til CrossFit mot kreft-økten jeg skal på senere i dag (to timers treningsøkt til innsamling for Kreftforeningen) ❤️ I dag er det forøvrig nøyaktig 34 år siden jeg ble operert for kreft (og kvitt kreftsvulsten), bare tre måneder gammel, så det kunne vel ikke vært en bedre dato for å samle inn penger til Kreftforeningen enn akkurat i dag ❤️
Oj, så sprek du er!!!!! Og godt du fikk god behandling!!!

Smøret inn panne og nakke med migrenestick :smiley-ashamed004

Ligger på sofaen og prøver å få kontroll på kvalmen. Har for øyeblikket den beste samboeren som lager kveldsmat til meg, selv om han har feber og hodepine:Heartred

Jeg spiser litt. Kom på at det kanskje ikke er så lurt å drikke kaffe rett før ultralyd? :hilarious: For sent, isåfall

Back
Topp