Nå lo jeg godtKlokka er 04:28 og jeg sitter i sofaen og spiser![]()
Jeg måtte ty til kveldsmat nr to igår før det var vits i å gå og legge seg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå lo jeg godtKlokka er 04:28 og jeg sitter i sofaen og spiser![]()

Jeg spiste rett før jeg la meg, men jeg la meg tidlig med migrene. Så det ble for lenge tydeligvisNå lo jeg godt
Jeg måtte ty til kveldsmat nr to igår før det var vits i å gå og legge seg![]()
Er like sulten igjen nå 

Oj, så sprek du er!!!!! Og godt du fikk god behandling!!!Kjeder meg på jobb og gleder meg til ultralyd på Rikshospitalet om bare 6 dager og til CrossFit mot kreft-økten jeg skal på senere i dag (to timers treningsøkt til innsamling for Kreftforeningen)I dag er det forøvrig nøyaktig 34 år siden jeg ble operert for kreft (og kvitt kreftsvulsten), bare tre måneder gammel, så det kunne vel ikke vært en bedre dato for å samle inn penger til Kreftforeningen enn akkurat i dag
![]()

Åh er det reseptfritt?Smøret inn panne og nakke med migrenestick![]()
Ja, kjøpes over disken på apoteket. Det er bare menthol som har kjølende effektÅh er det reseptfritt?![]()
Tok du opp selv?Ligger å lytter til 174 raske og fine hjerteslag![]()
Tok du opp selv?![]()

For sent, isåfallJeg spiser litt. Kom på at det kanskje ikke er så lurt å drikke kaffe rett før ultralyd?For sent, isåfall
Sprellet ikke så mye, men hadde fine bevegelserBlir kanskje en liten sprellete tass på ultralyd da![]()
![]()