Hva gjør du nå?

Ooh hvor er du?
Asia! Prøver å ikke bli matforgiftet :hilarious: Bestilte turen for lenge siden, men kjenner at det ikke er optimalt å være i 1.trimester nå. Er 7+4, og selv om jeg har vært heldig og ikke spydd, er ikke formen akkurat helt på topp :dead: Prøver å kose meg uansett, men skal definitivt reise tilbake en gang i livet når matlysta er normal :Heartred Det positive med å reise nå var at jeg fikk 16 dager hvor jeg slipper å late som på jobb, og er 9+0 når jeg er tilbake igjen.

Asia! Prøver å ikke bli matforgiftet :hilarious: Bestilte turen for lenge siden, men kjenner at det ikke er optimalt å være i 1.trimester nå. Er 7+4, og selv om jeg har vært heldig og ikke spydd, er ikke formen akkurat helt på topp :dead: Prøver å kose meg uansett, men skal definitivt reise tilbake en gang i livet når matlysta er normal :Heartred Det positive med å reise nå var at jeg fikk 16 dager hvor jeg slipper å late som på jobb, og er 9+0 når jeg er tilbake igjen.
Ååååh jeg er misunnelig!! Eneste stedet jeg har vært i Asia er Thailand, men jeg elsket det! Maten er så sykt god og det er så mye deilig frukt! Kos deg masse :Heartred

Av en eller grunn fikk jeg litt energi i dag. Så nå skal skoleboller og kanelboller straks i ovnen. Om jeg selv klarer å spise vil tiden vise. Men pappaen (og barna) i huset blir nok veldig fornøyd :Heartbigred

Ligger på senga og er kvalm

Sitter å venter på blodprøve på sykehuset, «bare» 30 stk foran meg i køen, for et latterlig dårlig system. :smiley-ashamed004

Oii, litt venting på deg da :bag:

Jeg ser på Grey Anatomy og lurer på om jeg tør ta en dusj snart, uten fare for å besvime eller kaste opp halvveis :smiley-ashamed004

Sitter å venter på blodprøve på sykehuset, «bare» 30 stk foran meg i køen, for et latterlig dårlig system. :smiley-ashamed004
Håpløst, sånn er det på sykehuset her også.

Venta i maks 15 min forrige tirsdag faktisk! Så det var ikke gærnt :hilarious:
Wow! Jeg har trukket kølapp og sittet der i en kvart evighet, ikke en time! :hilarious: Godt å se at det er mulig!

Rundt 10-15 min er helt innafor :happy7 Men 1 time og 15, som jeg endte med i dag, det er lengeo_O
Godt du omsider kom inn! Det er ubrukelig lang tid!

Klokka er 04:28 og jeg sitter i sofaen og spiser :hilarious:

Back
Topp