Ooh hvor er du?Et evig dilemmaJeg er i en annen verdensdel akkurat nå i tillegg, for å gjøre det hele ekstra spennende.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ooh hvor er du?Et evig dilemmaJeg er i en annen verdensdel akkurat nå i tillegg, for å gjøre det hele ekstra spennende.
Asia! Prøver å ikke bli matforgiftetOoh hvor er du?
Bestilte turen for lenge siden, men kjenner at det ikke er optimalt å være i 1.trimester nå. Er 7+4, og selv om jeg har vært heldig og ikke spydd, er ikke formen akkurat helt på topp
Prøver å kose meg uansett, men skal definitivt reise tilbake en gang i livet når matlysta er normal
Det positive med å reise nå var at jeg fikk 16 dager hvor jeg slipper å late som på jobb, og er 9+0 når jeg er tilbake igjen.Ååååh jeg er misunnelig!! Eneste stedet jeg har vært i Asia er Thailand, men jeg elsket det! Maten er så sykt god og det er så mye deilig frukt! Kos deg masseAsia! Prøver å ikke bli matforgiftetBestilte turen for lenge siden, men kjenner at det ikke er optimalt å være i 1.trimester nå. Er 7+4, og selv om jeg har vært heldig og ikke spydd, er ikke formen akkurat helt på topp
Prøver å kose meg uansett, men skal definitivt reise tilbake en gang i livet når matlysta er normal
Det positive med å reise nå var at jeg fikk 16 dager hvor jeg slipper å late som på jobb, og er 9+0 når jeg er tilbake igjen.

Ja, frukt er så mye bedre enn hjemmeÅåååh jeg er misunnelig!! Eneste stedet jeg har vært i Asia er Thailand, men jeg elsket det! Maten er så sykt god og det er så mye deilig frukt! Kos deg masse![]()
Akkurat det som frister mest nå også, så passer bra! Tusen takk 

Sitter å venter på blodprøve på sykehuset, «bare» 30 stk foran meg i køen, for et latterlig dårlig system.![]()

Håpløst, sånn er det på sykehuset her også.Sitter å venter på blodprøve på sykehuset, «bare» 30 stk foran meg i køen, for et latterlig dårlig system.![]()
Har til nå ventet 1 timeHåpløst, sånn er det på sykehuset her også.

Håpløst, sånn er det på sykehuset her også.

Rundt 10-15 min er helt innaforVenta i maks 15 min forrige tirsdag faktisk! Så det var ikke gærnt![]()
Men 1 time og 15, som jeg endte med i dag, det er lengeRundt 10-15 min er helt innaforMen 1 time og 15, som jeg endte med i dag, det er lenge
![]()

Wow! Jeg har trukket kølapp og sittet der i en kvart evighet, ikke en time!Venta i maks 15 min forrige tirsdag faktisk! Så det var ikke gærnt![]()
Godt å se at det er mulig!Godt du omsider kom inn! Det er ubrukelig lang tid!Rundt 10-15 min er helt innaforMen 1 time og 15, som jeg endte med i dag, det er lenge
![]()
Wow! Jeg har trukket kølapp og sittet der i en kvart evighet, ikke en time!Godt å se at det er mulig!