Happiness36
Forumet er livet
Himmelbarn
♡Junigull 2016♡
Marshmallows2021
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Skal begynne å lage middag nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Skulle kjøpt en til! Jeeez så godt det var!
The struggleSpydde akuratt opp gravid vitaminene mine, å sitter å funderer på om jeg skal ta en runde til med de litt senere. Kan vell ikke ha rukket å løst seg opp så mye på de 10 min de var i magen.
Jeg har startet med å ta de på kvelden siden jeg kaster opp hver morgen/formiddag.Jeg er bare så redd for å glemme det på kvelden for omtrent hver kveld sovner jeg med jentungen og blir helt zombie etterpåThe struggleJeg har startet med å ta de på kvelden siden jeg kaster opp hver morgen/formiddag.

Nå ser han på caravelle, i tilfelle det er tvillingerSer på at mannen saumfarer finn etter barnevogn

Uff, så slitsomt! Hvis du er 50% sykemeldt skal du jo også få tilsvarende mindre å gjøre. Har du snakket med lederen din? Å skulle gjøre 100% jobb på halve tiden blir man jo i hvert fall sliten av!Ligget på sofaen å lurer på hvor mye jobb jeg klarer å gjøre i dag:-/
Har så mange som er «avhengig» av at jeg klarer å jobbe, å kjenner at å jobbe 50% nesten stresser meg mer, fordi jeg har like «mye» å gjøre. Men bare halve tiden å gjøre det på:-(
Så ligger på sofa å svarer på masete og sure jobbmailer og kjenner at det her er ikke gøy:-(