Hva gjør du nå?

Skal begynne å lage middag nå

Måtte ut og kjøre, så jeg kjøpte med tre vårruller. De smakte så godt at jeg satt med tårer i øynene etter første bit :hilarious: Skulle kjøpt en til! Jeeez så godt det var!

Spydde akuratt opp gravid vitaminene mine, å sitter å funderer på om jeg skal ta en runde til med de litt senere. Kan vell ikke ha rukket å løst seg opp så mye på de 10 min de var i magen.

Spydde akuratt opp gravid vitaminene mine, å sitter å funderer på om jeg skal ta en runde til med de litt senere. Kan vell ikke ha rukket å løst seg opp så mye på de 10 min de var i magen.
The struggle:wacky: Jeg har startet med å ta de på kvelden siden jeg kaster opp hver morgen/formiddag.

Ligger i senga klar til å sove! Øynene svir fordi jeg er så trøtt :sleep011 natti!

Skal komme meg i dusjen...

Ligger rett ut på sofaen.. rett og slett utslitt etter å levere I bhg og en time hos jm.. :wacky:

Ligger i sengen og våknet opp sinna. Gid, disse hormonene …

Ser på at mannen saumfarer finn etter barnevogn

Sitter å venter på min tur til å ta blodprøver til nipt og rutine blodprøvene

Ligget på sofaen å lurer på hvor mye jobb jeg klarer å gjøre i dag:-/

Har så mange som er «avhengig» av at jeg klarer å jobbe, å kjenner at å jobbe 50% nesten stresser meg mer, fordi jeg har like «mye» å gjøre. Men bare halve tiden å gjøre det på:-(

Så ligger på sofa å svarer på masete og sure jobbmailer og kjenner at det her er ikke gøy:-(

Ligget på sofaen å lurer på hvor mye jobb jeg klarer å gjøre i dag:-/

Har så mange som er «avhengig» av at jeg klarer å jobbe, å kjenner at å jobbe 50% nesten stresser meg mer, fordi jeg har like «mye» å gjøre. Men bare halve tiden å gjøre det på:-(

Så ligger på sofa å svarer på masete og sure jobbmailer og kjenner at det her er ikke gøy:-(
Uff, så slitsomt! Hvis du er 50% sykemeldt skal du jo også få tilsvarende mindre å gjøre. Har du snakket med lederen din? Å skulle gjøre 100% jobb på halve tiden blir man jo i hvert fall sliten av!

Selv har jeg vært hos legen i dag ifm. at jeg har hostet i snart en måned nå. Fikk også forlenget den graderte sykemeldingen min (på 50%) ut november. Krysser fingrene for at formen kommer seg i løpet av november når jeg kommer over i andre trimester, da jeg starter i ny jobb 1. desember og helst ikke vil gå rett ut i ny sykemelding der.

Endelig hjemme. Vært på ahus med mini og levert i bhg. Er helt ødelagt :sleep002

Sitter og kjenner på hvor sliten jeg er. Hva har jeg gjort idag? Sovet. Jeg sto opp, fikk ungene på skolen og la meg igjen. Ikke rart jeg er sliten :hilarious:

Back
Topp