Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært hos mamma og sett på vognposen, som er nesten ferdig
Vis vedlegget 105029blomstrer på sykehuset med kynnere....
Nja, våknet en gang i halvtimen av de i hele natt. Men det blir ikke noe heftigere, men heller ikke helt borte....hvordan går det? har de roet seg?
Folk bryr seg ikke! På bussen i går var det ei dame som sto å så på meg for jeg skulle forbi, hun flytte seg 2 cm. Tenkte at tror du jeg klarer å trekke inn magen eller. Hun hadde minst 1 meter bak seg hun kunne flytte seg på. Men holdt kjeft fordi det satt barn der. Hadde blitt veldig spydig og ekkel hadde jeg åpnet kjeften!Vis vedlegget 105231
Her står jeg med bekkenløsning og er potte sur over at det sitter folk på "MIN" plass!
Folk ass!!! Det er en grunn til at Oslo sporveier må henge opp plakater på alle busser og tbaner med tegninger om hvordan man skal oppføre seg i det offentlige rom! **Flaut!!!Vis vedlegget 105231
Her står jeg med bekkenløsning og er potte sur over at det sitter folk på "MIN" plass!
Vis vedlegget 105231
Åh, kjenner til det. Skulle vært gravid på sommeren, da syns det litt bedre! Nå er jakke og skjerf i veien!Vis vedlegget 105231