Du kan få det om du vil ha
Skulle gjerne tatt det, men mannen var ikke helt gira.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan få det om du vil ha
Liker den gode mixen, spess isolasjonen heheVis vedlegget 103575dagens søple fangst!! Er så fornøyd med 2 hele hyller tomme!
Ja er utrolig hva som blir liggende i en bod over tiden. Gamle lånepapirer fra 2005. Isolasjon fra gamle eier, bilder arvet for å ha noe på vegger. Tomme pc deleesker, gamle ødelagte barbi dukker. Spring cleaning!!!Liker den gode mixen, spess isolasjonen hehe
Så deilig å få ting gjort! Du er flinkJa er utrolig hva som blir liggende i en bod over tiden. Gamle lånepapirer fra 2005. Isolasjon fra gamle eier, bilder arvet for å ha noe på vegger. Tomme pc deleesker, gamle ødelagte barbi dukker. Spring cleaning!!!
Anbefaler å ta i etapper. Hadde supermye energi på lørdag så tok alt da. Men søndag og i dag er jeg utslitt og super vims i hode.Så deilig å få ting gjort! Du er flink
Må følge ditt gode eksempel, i morgen vel å merke heheh
Ja, er nok lurt å fordele arbeid fremover, men avogtil er det vanskelig å styre seg jobber man så man blir helt utmattet! Kjenner til den, pluss at vi sikkert har fått redebyggerhjerner hele bundten!Anbefaler å ta i etapper. Hadde supermye energi på lørdag så tok alt da. Men søndag og i dag er jeg utslitt og super vims i hode.
Bruk sov i ro, så får du sove i fredVis vedlegget 104143matpause på jobb. Er så trøtt så sovner nesten.. Våkna av snorkemannen i natt 3 ganger!
Tannlege er det værste, gikk det bra?venter på timen min.. tannlege :/