Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan var huset?Jeg har nettopp gått tur med en venninne, samt vært å kikket på et hus som er til salgs som er litt aktuelt nå ser jeg på Friends og slapper av
Så flink du er! Høres ut som du har fått en del energi og ok form heldigvisJeg har vasket hele leiligheten og skal nå på lunsj hos min mor. Senere skal vi ha et bursdagsselskap her hjemme med familien til mannen
Takk! Ja energien er tilbake var på jobb i går og skal prøve meg i morgen og. Eneste som irriterer meg litt er at korsryggen har blitt skikkelig gåen etter jobb i går/vask i dag. Er liksom konstant vondt og finner ingen sittestillinger som er gode. Satser på at det gir seg!Så flink du er! Høres ut som du har fått en del energi og ok form heldigvis
Huffda, kan hende en mellomting i aktivitesnivå hadde gjort seg. Du får prøve deg fremTakk! Ja energien er tilbake var på jobb i går og skal prøve meg i morgen og. Eneste som irriterer meg litt er at korsryggen har blitt skikkelig gåen etter jobb i går/vask i dag. Er liksom konstant vondt og finner ingen sittestillinger som er gode. Satser på at det gir seg!
Ja får nesten bare gjøre detHuffda, kan hende en mellomting i aktivitesnivå hadde gjort seg. Du får prøve deg frem