Hva gjør du i dag?

Bukett

Forumet er livet
Assistert-jentene
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Jeg har vært hos legen og en tur på ultralyd hos ultralydklinikken i Drammen (anbefales) og nå er det avslapping og taco senere i kveld :)
 
Jeg skal kjøre en tur til Sandefjord for å hente noen på flyplassen, så blir det å vaske litt her hjemme...slappe av og kanskje en liten gåtur :)
 
Jeg har nettopp gått tur med en venninne, samt vært å kikket på et hus som er til salgs som er litt aktuelt:) nå ser jeg på Friends og slapper av
 
Jeg har nettopp gått tur med en venninne, samt vært å kikket på et hus som er til salgs som er litt aktuelt:) nå ser jeg på Friends og slapper av
Hvordan var huset?
 
Planer om å få gjort litt hjemme. Hadde faktisk energi da jeg stod opp idag så skal bare ikke gå i fella med å bli sittende på sofaen
 
Jeg har vært på møte på jobb, skal nå prøve å hvile litt å se om jeg får i meg noe mat senere:) Når mannen kommer hjem skal vi planlegge en tur til Trondheim i mai, han skal på konferanse og jeg får være med, blir flere aktiviteter og god mat, og så har jeg venner og familie der, blir eneste reisen min i år så jeg gleder meg veldig hehe:hilarious:
 
Jeg har vasket hele leiligheten og skal nå på lunsj hos min mor. Senere skal vi ha et bursdagsselskap her hjemme med familien til mannen:)
 
Jeg har vasket hele leiligheten og skal nå på lunsj hos min mor. Senere skal vi ha et bursdagsselskap her hjemme med familien til mannen:)
Så flink du er! Høres ut som du har fått en del energi og ok form heldigvis
 
Så flink du er! Høres ut som du har fått en del energi og ok form heldigvis
Takk! Ja energien er tilbake :) var på jobb i går og skal prøve meg i morgen og. Eneste som irriterer meg litt er at korsryggen har blitt skikkelig gåen etter jobb i går/vask i dag. Er liksom konstant vondt og finner ingen sittestillinger som er gode. Satser på at det gir seg!
 
Takk! Ja energien er tilbake :) var på jobb i går og skal prøve meg i morgen og. Eneste som irriterer meg litt er at korsryggen har blitt skikkelig gåen etter jobb i går/vask i dag. Er liksom konstant vondt og finner ingen sittestillinger som er gode. Satser på at det gir seg!
Huffda, kan hende en mellomting i aktivitesnivå hadde gjort seg. Du får prøve deg frem
 
Vært på lunsj hos en venninne og senere skal jeg på bingo hos mor
 
Har vært på jobb, hatt en ganske heftig diskusjon med noen som står meg nær så blir sengen resten
 
Prøver å få i meg frokost før jeg skal til legen og fjerne en føflekk, gruer meg:nailbiting:
I kveld skal mannen og jeg kose oss med god middag og film:)
 
har dårlig samvittighet for alt jeg burde gjort, men ikke orker
 
Skal farge håret, har ettervekst som ikke ser ut:sorry:
Og så skal vi i en bursdag i kveld:)
 
Handlet på ikea, vasket hele huset og vinduer(inne og ute)
 
I dag skal jeg slappe av etter en laaaang dag i går
 
Back
Topp