Vil ha nummer tre
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det høres ut som riktig område.Nettopp vært hos legen og tatt siste hcg prøve. Møtte legen og hun sa at den jeg tok onsdag (17 dpo) var på 220 å noe.. synes det hørtes så lite ut.. Men så sjekket jeg fra forrige graviditet.. da var den var 143 16dpo.
Takk for at du sier det ❤ Må bare vente å se hva dagens måling ligger på. Pga julen ville jeg ikke få svar før onsdag neste uke.Synes det høres ut som riktig område.
Woohoo!Flere som har lagt merke til at september gruppa er i gang?! herreguuuud.
Hvorfor veide du deg foran svigerfar?Slapper av på sofaen med svigerfamilien etter en hektisk og slitsom dag. Har fortalt de at jeg er gravid og det ble lykkeønskninger og mye glede Svigerfar sa «jeg skjønte det da jeg så på tallet på vekta og da du takka nei til vin» (jeg veier 2 kg mer enn jeg har gjort de siste 15 årene ). Jeg måtte vente med å si noe til mannen kom hjem fra jobb i sta. Det var forferdelig å ikke kunne si noe på de 5 timene jeg var med de.