Hva gjør du akkurat nå?

Kjøpte meg en ny sånn og venter på resultatet :nailbiting: :nailbiting: Er så nervøs!! Nå må det stå 3+

Vedlegg

• B2145F16-3DF8-4407-A647-657620A6E43B.jpeg
    B2145F16-3DF8-4407-A647-657620A6E43B.jpeg
    1 MB · Visninger: 27
Jeeey :love7 :love7 Herregud, jeg er gravid og det går fremover !!!!!

Vet ikke hvorfor, men de siste par dagene har jeg vært redd for at det ikke går riktig vei pga jeg har fått litt mindre ømme pupper. Jeg vet jo at symptomer kommer og går mye i starten… Men nå skal jeg ikke bekymre meg mer og skal bare nyte mitt potensielt siste svangerskap :Heartred

Vedlegg

• E564BC44-506C-49A6-AE89-BED8B147D3F3.jpeg
    E564BC44-506C-49A6-AE89-BED8B147D3F3.jpeg
    861,2 KB · Visninger: 17
Ser på film med mannen ❤️

Har lagt meg i senga! Ble aaaaalt for sent. Jeg rydda i hele klesskapet mitt :p ble kvitt en søppelsekk med klær, og har fremdeles aalt for mye igjen. Er så vanskelig å kvitte seg med klær, syns jeg :arghh:

Nettopp vært hos legen og tatt siste hcg prøve. Møtte legen og hun sa at den jeg tok onsdag (17 dpo) var på 220 å noe.. synes det hørtes så lite ut.. :( Men så sjekket jeg fra forrige graviditet.. da var den var 143 16dpo.

Nettopp vært hos legen og tatt siste hcg prøve. Møtte legen og hun sa at den jeg tok onsdag (17 dpo) var på 220 å noe.. synes det hørtes så lite ut.. :( Men så sjekket jeg fra forrige graviditet.. da var den var 143 16dpo.
Synes det høres ut som riktig område. :)

Endelig slappe av litt i sofaen etter å gjort det meste klart til i morgen!

Slapper av på sofaen med svigerfamilien etter en hektisk og slitsom dag. Har fortalt de at jeg er gravid og det ble lykkeønskninger og mye glede :Heartred Svigerfar sa «jeg skjønte det da jeg så på tallet på vekta og da du takka nei til vin» (jeg veier 2 kg mer enn jeg har gjort de siste 15 årene :p ). Jeg måtte vente med å si noe til mannen kom hjem fra jobb i sta. Det var forferdelig å ikke kunne si noe på de 5 timene jeg var med de.

Endelig i godstolen! Slitsom dag på kjøpesenter etterfulgt av siste forberedelsene hjemme. Må ærlig talt ta meg en realitetssjekk på forventning vs hva jeg orker. I år blir litt "dette får være bra nok" både mtp pynt, julevask, mat, og det meste. Men tror ungene kommer til å synes at det er magisk uansett! ❤️

Sitter i sofaen og nyter en rolig morgen menst ungene beundrer gavene under treet

Slapper av på sofaen med svigerfamilien etter en hektisk og slitsom dag. Har fortalt de at jeg er gravid og det ble lykkeønskninger og mye glede :Heartred Svigerfar sa «jeg skjønte det da jeg så på tallet på vekta og da du takka nei til vin» (jeg veier 2 kg mer enn jeg har gjort de siste 15 årene :p ). Jeg måtte vente med å si noe til mannen kom hjem fra jobb i sta. Det var forferdelig å ikke kunne si noe på de 5 timene jeg var med de.
Hvorfor veide du deg foran svigerfar?
Ellers så hyggelig med lykkeønskninger ❤️
Vi sa det også til svigers i går

Back
Topp