Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kom til de i går og skal være her i flere sager. Veide ungene først og så meg selv fordi vi ikke har vekt hjemme. Han kom tilfeldigvis inn på badet akkurat da (døren var vid åpen) hahaHvorfor veide du deg foran svigerfar?
Ellers så hyggelig med lykkeønskninger
Vi sa det også til svigers i går
Forstår deg godt. Samme her Vi skal ha julen hos oss og i år og vi blir 13 stk.Endelig i godstolen! Slitsom dag på kjøpesenter etterfulgt av siste forberedelsene hjemme. Må ærlig talt ta meg en realitetssjekk på forventning vs hva jeg orker. I år blir litt "dette får være bra nok" både mtp pynt, julevask, mat, og det meste. Men tror ungene kommer til å synes at det er magisk uansett!
Håper dere får det koselig, og at alle hjelper til!Forstår deg godt. Samme her Vi skal ha julen hos oss og i år og vi blir 13 stk.
Åhhh, jeg er ørebarn. Dere har min største medfølelse. Har du en varmepute/flaske? Husker mamma sitte å blåse varm luft på øret mitt.Sitter med 2åringen som har kraftig ørebetennelse. Hun er som en klegg på meg. Så peppa gris for full guffe her i hus ❤
Jeg er også ørebarn desverre.. hun sier hun ikke har vondt i ørene. Skjønner ikke at det er mulig etter legetimen vi hadde idag. Håper bare det blir bedre nå som vi for første gang ved ørebetennelse har fått medisin ❤Åhhh, jeg er ørebarn. Dere har min største medfølelse. Har du en varmepute/flaske? Husker mamma sitte å blåse varm luft på øret mitt.
Så merkelig og veldig bra selvsagt. Ørevondt er jo helt & $#%)Jeg er også ørebarn desverre.. hun sier hun ikke har vondt i ørene. Skjønner ikke at det er mulig etter legetimen vi hadde idag. Håper bare det blir bedre nå som vi for første gang ved ørebetennelse har fått medisin ❤