Hva gjør du akkurat nå?

Ser på Mikkel jul med mini ❤️

Hvorfor veide du deg foran svigerfar?
Ellers så hyggelig med lykkeønskninger ❤️
Vi sa det også til svigers i går
Vi kom til de i går og skal være her i flere sager. Veide ungene først og så meg selv fordi vi ikke har vekt hjemme. Han kom tilfeldigvis inn på badet akkurat da (døren var vid åpen) :p haha
Jaa, det var veldig hyggelig :Heartred

Endelig i godstolen! Slitsom dag på kjøpesenter etterfulgt av siste forberedelsene hjemme. Må ærlig talt ta meg en realitetssjekk på forventning vs hva jeg orker. I år blir litt "dette får være bra nok" både mtp pynt, julevask, mat, og det meste. Men tror ungene kommer til å synes at det er magisk uansett! ❤️
Forstår deg godt. Samme her :Heartred Vi skal ha julen hos oss og i år og vi blir 13 stk.

Akkurat våknet og slapper av litt i senga får vi skal ned alle sammen og spise en god frokost :)

Her ser vi som vanlig peppa mens vi koser oss med litt snop før vi skal ut å ake ❤

Ligger å halvveis sovner. Var på familieselskap i går og var oppe til kl 01 :arghh: Er dødstrøtt.

Nå skal jeg pakke sammen for vi reiser hjem fra svigers i dag. Må pakke på nytt etterpå for drar til mamma i morgen. Gruer meg til å pakke.

Sitter med 2åringen som har kraftig ørebetennelse. Hun er som en klegg på meg. Så peppa gris for full guffe her i hus ❤

Åhhh, jeg er ørebarn. Dere har min største medfølelse. Har du en varmepute/flaske? Husker mamma sitte å blåse varm luft på øret mitt.
Jeg er også ørebarn desverre.. hun sier hun ikke har vondt i ørene. Skjønner ikke at det er mulig etter legetimen vi hadde idag. Håper bare det blir bedre nå som vi for første gang ved ørebetennelse har fått medisin ❤

Back
Topp