Hva gjør du akkurat nå?

Ser Grizzy (mindblown over at det ikke heter Grizzly som vi har trodd hele tida) og Lemen med 4- og 2-åringen.

Prøver å finne ut hvordan jeg skal få tiden til å gå frem til UL i morgen kl 12.30, uke 6+5

Spiser frokost, brødskive m/gräddost og et glass biola jordbær, og hører på lydbok.

Lagt meg i senga igjen etter en dusj, det var deilig for en trøtt og sliten kropp :angelic:

Blitt resmitta, så ligger rett ut på sofaen i 5.min, før jeg må opp igjen å gjøre mer husarbeid :p :coffee

Ligger på sofaen og tenker at jeg må få røva opp og lage med en sen lunsj for så å rydde i skapet mitt etter at jeg har spist.

Samboeren og jeg har julegavemøte.

Sitter i sofaen å sløver sammen med 13åringen :Heartpink

Ja farge er ikke enkelt :playful: likte denne duse blåfargen veldig!
Ja, enig i det! Veldig glad i blått selv. Men med to gutter på 4 og 2 år, så føler jeg meg faktisk litt lei av blå. :hilarious: (Har nesten sluttet å kjøpe blå klær og ting til dem, det blir litt mye!) Heller mot grå, svart eller burgunder.

Ja, enig i det! Veldig glad i blått selv. Men med to gutter på 4 og 2 år, så føler jeg meg faktisk litt lei av blå. :hilarious: (Har nesten sluttet å kjøpe blå klær og ting til dem, det blir litt mye!) Heller mot grå, svart eller burgunder.
Jaa det er forståelig ja! Greit med litt fargeforandringer ja! Du får oppdatere hva du lander på :Heartpink

Back
Topp