Ser Peppa gris med 2åringen etter en natt uten søvn. Moter meg opp til badetid. Sinnsykt kvalm og samboer er på jobb til etter leggetid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Whaaat, heter det ikke GrizzlySer Grizzy (mindblown over at det ikke heter Grizzly som vi har trodd hele tida) og Lemen med 4- og 2-åringen.
Helt snodig!Whaaat, heter det ikke Grizzly
Spiser frokost, brødskive m/gräddost og et glass biola jordbær, og hører på lydbok.
Så bra! Jeg skal også ha den, når jeg klarer å bestemme meg for farge.Akkurat fått bæreselen i posten, kjøpte brukt Vis vedlegget 395033
Ja farge er ikke enkelt likte denne duse blåfargen veldig!Så bra! Jeg skal også ha den, når jeg klarer å bestemme meg for farge.
Ja, enig i det! Veldig glad i blått selv. Men med to gutter på 4 og 2 år, så føler jeg meg faktisk litt lei av blå. (Har nesten sluttet å kjøpe blå klær og ting til dem, det blir litt mye!) Heller mot grå, svart eller burgunder.Ja farge er ikke enkelt likte denne duse blåfargen veldig!
Jaa det er forståelig ja! Greit med litt fargeforandringer ja! Du får oppdatere hva du lander påJa, enig i det! Veldig glad i blått selv. Men med to gutter på 4 og 2 år, så føler jeg meg faktisk litt lei av blå. (Har nesten sluttet å kjøpe blå klær og ting til dem, det blir litt mye!) Heller mot grå, svart eller burgunder.