Hva gjør du akkurat nå?

Ser på real housewives og spiser og spiser og spiser
 
Sitter å spiser ostepop:bag:

har selvfølgelig gjort noe fornuftig før det:angelic:
 
Strikker en søt lue med ører til lille :rolleyes: mens jeg ser på Grey's Anatomy og prøver å håndtere kvalmen med salte kjeks...:hungover:
 
Laga middagen kl 08.30 i dag :hilarious: Gleder meg så til lasagne :hilarious:
Tidlig ut du! Ikke verst:hilarious:Lasagne er godt, bruker å lage hjemmelaget med squash i stedet for pastaplater. I dag blir det pastasalat, med rømme/majones/karri dressing:hungry:
 
Tidlig ut du! Ikke verst:hilarious:Lasagne er godt, bruker å lage hjemmelaget med squash i stedet for pastaplater. I dag blir det pastasalat, med rømme/majones/karri dressing:hungry:
Jaaaa, ville egentlig bare spist den med en gang, men vi har invitert naboene på middag så må vente :hilarious: prøvde ny oppskrift så håper den er god!
 
Siden det ble pølse og potetmos igår så luuurer jeg på om det blir vårruller eller biff idag. Gjerne biff med sprø potetkubber og mais:happy:

Enn der?
Pastasalat:happy:Har lyst på biff selv, men jeg liker at det er litt rosa midt inni og det kan vi vel ikke spise nå:sorry:
 
Pastasalat:happy:Har lyst på biff selv, men jeg liker at det er litt rosa midt inni og det kan vi vel ikke spise nå:sorry:
Åh samme her, sykt nedtur med skosåle og peppersaus. Klarte ikke spise biff i helga, så håper det går ned nå:bag:
(Mannen er som sagt treningsgal og trenger proteina sine. Når det er pølsemiddag så spiser jeg alene)
 
Åh samme her, sykt nedtur med skosåle og peppersaus. Klarte ikke spise biff i helga, så håper det går ned nå:bag:
(Mannen er som sagt treningsgal og trenger proteina sine. Når det er pølsemiddag så spiser jeg alene)
Jeg var glad i det før helt til jeg smakte en biff laget på litt annet vis. Da var det ingen vei tilbake:hilarious:
Er litt lei av slik type middag. Savner litt mer hjemmelaget kost fra gammelt av, er bare min egen feil altså. Men det tar så lang tid:wacky:
 
Jeg var glad i det før helt til jeg smakte en biff laget på litt annet vis. Da var det ingen vei tilbake:hilarious:
Er litt lei av slik type middag. Savner litt mer hjemmelaget kost fra gammelt av, er bare min egen feil altså. Men det tar så lang tid:wacky:
Ingen som har tid til skikkelig mat i ukedagene:( men digger å koke saltknoke og kålrabistappe i helgene!!:happy: eller annen husmannskost.
 
Back
Topp