Hva gjør du akkurat nå?

Ingen som har tid til skikkelig mat i ukedagene:( men digger å koke saltknoke og kålrabistappe i helgene!!:happy: eller annen husmannskost.
Gleder meg til julemiddagen nå jeg, det er så kjekt! Nomnom:happy:
 
Har akkurat kjøpt og satt på sea band i håp om at det kan hjelpe å dempe kvalmen!!
 
Har akkurat kjøpt og satt på sea band i håp om at det kan hjelpe å dempe kvalmen!!

Samme her! De virker litt allerede tror jeg, føler meg ikke like ræva som tidligere!! :) Håper de virker nok til at jeg får sove i natt... :happy:
 
Samme her! De virker litt allerede tror jeg, føler meg ikke like ræva som tidligere!! :) Håper de virker nok til at jeg får sove i natt... :happy:
Jeg har hatt de på hele ettermiddagen og kvelden, og jeg følte meg i ganske fin form :) Krysser fingrene for at de kan hjelpe meg gjennom de neste ukene ( dersom formen skal være like dårlig som sist svangerskap tom uke 14/15) ;) Lykke til med nattesøvnen :)
 
Første sykedag hjemme fra jobb pga kvalme:yuck: håper det gir seg snart! Har ikke tid til å være borte fra jobb
 
Her var det ikke så mye action.
Sikkert fordi andre har funnet sofaen sånn som meg
 
Har også funnet sofaen! Og prøver å gjøre en innsats mot kravene til skjult :)
 
Jeg har hatt første sykedag fra jobben pga kvalme. Brukt dagen på å sove eller spy... håpløs dag. Nå er det gullrekka på NRK, og cola i glasset. Det hjelper litt mot kvalmen.
 
Sitter å ser på at sønnen min spiller litt på tven, og venter på å skulle vekke pappaen. Vi skal en tur til mine foreldre/på shopping :joyful:
 
Her er det sofatjeneste med fyr i peisen, mens vaskemaskinen surrer og går:shy: Målet for dagen er å få vasket gulver, brettet klær og rydde soverommet :cool: Spent på hvordan det går!

var på farta i hele går- og når jeg kom hjem i 15 tiden kapitulerte jeg! Tydelig at jeg ikke orker like mye som før nå:shifty::banghead:
 
Har vært på avslutning på turn med treåringen og nå ligger vi på sofaen med dyna og ser på Amalies jul:Heartred
 
Ligger på sofaen og slapper av.. trøtt.com
 
Back
Topp