Hva gjør du akkurat nå?

CeciliaC

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Julikulene 2020
Jeg har funnet sofaen, en kopp te, og ser en film på Netflix som heter Miracle. Blir så rørt, tårer av glede og sorg annenhvert minutt:love7:sad010:playful: Preggolife! Hva gjør du akkurat nå?:Heartred
 
Jeg har nettopp lagt meg i sengen, og tenkte å finne en koselig film å se på Netflix. :love017 Kanskje jeg skal se Miracle jeg også! Har hatt besøk av et vennepar og nå er jeg så trøtt at sjansen for at jeg holder meg våken særlig lenge er ganske liten :shy:
 
Jeg har funnet sofaen, en kopp te, og ser en film på Netflix som heter Miracle. Blir så rørt, tårer av glede og sorg annenhvert minutt:love7:sad010:playful: Preggolife! Hva gjør du akkurat nå?:Heartred
Akkurat sett jorda rundt på seks steg på NRK, ligger enda i sofaen og lader opp til å legge meg :cool:
 
Sitter på jobb. Akkurat gått på natt nr to. Jobber hardt med å skjule kvalmen for kollegaene:hungover:
 
Jeg har funnet sofaen, en kopp te, og ser en film på Netflix som heter Miracle. Blir så rørt, tårer av glede og sorg annenhvert minutt:love7:sad010:playful: Preggolife! Hva gjør du akkurat nå?:Heartred
Ååå den så jeg i går ❤️ Så fin, nå ligger jeg på sofaen å lurer på hvordan jeg skal fortelle gubben at vi er gravide noen forslag?
 
Jeg har nettopp lagt meg i sengen, og tenkte å finne en koselig film å se på Netflix. :love017 Kanskje jeg skal se Miracle jeg også! Har hatt besøk av et vennepar og nå er jeg så trøtt at sjansen for at jeg holder meg våken særlig lenge er ganske liten :shy:

Hehe, da er det kanskje like greit å bare legge seg, ja:Heartred Gøy med besøk, men jammen er det godt å sove også:playful:
 
Jeg har funnet sofaen, en kopp te, og ser en film på Netflix som heter Miracle. Blir så rørt, tårer av glede og sorg annenhvert minutt:love7:sad010:playful: Preggolife! Hva gjør du akkurat nå?:Heartred
Ligger på sofaen - venter på samboer som snart kommer hjem fra jobb med maaaaat :D
 
Ååå den så jeg i går ❤️ Så fin, nå ligger jeg på sofaen å lurer på hvordan jeg skal fortelle gubben at vi er gravide noen forslag?

Har du klart å holdt tett? Wow, hehe. Hmm. Med andre så pakket jeg inn en digital test der det sto 2-3. Farsdag i morgen - burde jo være en rimelig god timing? Lage et kort fra lille, typ "nå er jeg bare så liten (tegne en 2ish mm avlang sak), men neste år er jeg kanskje så stor (tegne ei lita hand feks) og da skal jeg feire deg". Eller noe sånt.
 
akkurat planlagt ukeshandling for neste uke. Byttet strømleverandør og sagt opp netflix. HEHE.
Jeg må spare litt penger.
blir mye sparetips på google i kveld.
 
Kvaaalm,kvalm å mere kvalm:wacky:
 
Akkurat lagt lille på 15 mnd før første luren i dag så nå blir det litt avslapping i soffaen og kanskje jeg til og med klarer å strikke litt om jeg er heldig :happy:
 
Kvinner meg opp til å stå opp og gå meg en tur o frisk luft. Kroppen trenger det garantert etter så mange dager liggende :shy:
 
Back
Topp