Hva gjør du akkurat nå? (bilder)

1429634038590.jpg

Bruker opp litt restegarn på en lite jakke:D

Misunner han i innlegget over som er på taekwondotrening da...

Åh så søt jakke:) Hvilken farge skal du strikke i?

Haha jeg vil å på taekwondo trening, men tror det er dårlig kombo om man er gravid:laughing002

Den blir turkisish:) hehe

Veldig dårlig på mange måter. Jeg trente i januar, også som instruktør, men måtte gi meg pga lavt blodtrykk og svimmelhet + veeeldig dårlig energi:( ellers så var det ikke noe problem så lenge jeg holdt meg unna direkte kontakt og kast. håper jeg klarer å komme igang ganske fort etter fødsel igjen da:)
Trent lenge eller?

Den blir turkisish:) hehe

Veldig dårlig på mange måter. Jeg trente i januar, også som instruktør, men måtte gi meg pga lavt blodtrykk og svimmelhet + veeeldig dårlig energi:( ellers så var det ikke noe problem så lenge jeg holdt meg unna direkte kontakt og kast. håper jeg klarer å komme igang ganske fort etter fødsel igjen da:)
Trent lenge eller?
Jeg klarte meg til gult belte jeg:p Så måtte jeg slutte fordi jeg hadde så mye skole osv, det var på vgs, men samboer har 4 dan:eek: så mitt gule belte er jo ingenting egentlig:p

Kjedelig å gi seg pga lavt blodtrykk:( Men håper du får begynt igjen etter fødsel, kanskje jeg skla gjøre samme sak;)

Jeg klarte meg til gult belte jeg:p Så måtte jeg slutte fordi jeg hadde så mye skole osv, det var på vgs, men samboer har 4 dan:eek: så mitt gule belte er jo ingenting egentlig:p

Kjedelig å gi seg pga lavt blodtrykk:( Men håper du får begynt igjen etter fødsel, kanskje jeg skla gjøre samme sak;)

Jeg hadde opphold i ti år før jeg begynte igjen jeg da:o hehe

Veldig kjedelig, men ville ikke risikere å falle i bakken pga det:p hehe
4. Dan ja. Holdt på noen år han da:)
Jeg håper på å komme meg til 1. Dan sommeren 2017...hehe. Har 3. cup nå

Veeeenter enda mer.. Snart ferdig med denne testen :)

Vedlegg

• 1429690774651.jpg
    1429690774651.jpg
    49,3 KB · Visninger: 54
ImageUploadedByBV Forum1429806987.098210.jpg
Sitter og venter på at temakvelden for gravide på KFA Majorstuen skal starte kl 19 ;)

9da515dd5dc11d6347a6071975c45757

Ligger å slapper av etter å ha spist vafler til kvelds :P

Sitter på hotellrommet..venter på at de andre skal stå opp :p

Vedlegg

• 1429855682701.jpg
    1429855682701.jpg
    32,8 KB · Visninger: 51
Back
Topp