Skal se ny episode nå spennendeVis vedlegget 122359
Ser på Orphan black
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal se ny episode nå spennendeVis vedlegget 122359
Ser på Orphan black
Skal se ny episode nå spennende
Skal se ny episode nå spennende
I know sykt spennende mitt tidsfordriv fram til termin haha
Vis vedlegget 122804
Venter på at riene skal bli hyppigere og mer regelmessig tar sin tid uke 38 idag
Vis vedlegget 122976
Pakker fødebaggen ja endelig har jeg fått ut fingern å ja det er en hello kitty dorull der å
Haha vi kjøpte hello kitty dorull i sverige, OG det lukter svak parfyme av dorullen ogsåHaha, liker dorullen!
Her ble det Lambi, gitt..
Haha vi kjøpte hello kitty dorull i sverige, OG det lukter svak parfyme av dorullen også
Haha lambi har noe å lære gitt. Pimp min dorull
Haha det må lukte fresht når man skal gni seg bak med hello kitty vettHaha, åsså med parfyme faktisk!
Haha det må lukte fresht når man skal gni seg bak med hello kitty vett
Og samboer har fått velge sykehusvennlige t-skjorter #Teamwork
Lykke til!ligger på føden og venter på modningspille nr 2 etter å ha vært innlagt i to netter for overvåkning og medisinering av høyt blodtrykk grunnet moderat svangerskapsforgiftning. Er 39+2 idag og synes dette er både skummelt og spennende.... Hopper sannsynligvis over til juni om ikke altfor mange dagene :-O Gruer meg til smerter, redd for å gå helt i vranglås. Noen andre her med erfaring som igangsatt (med ballong og modningspiller) førstegangsfødende?