Hva gjør du akkurat nå? (bilder)

Vis vedlegget 122043
Bygger kommode... Startet i går kveld og måtte ta pause til i dag pga hamring.. Skulle bli ferdig i kveld, så viser det seg at det kommer enda mer hamring på slutten.. Med barn som sover blir det vel til at jeg må ta det over 3 dager :p
Men da får jeg i hvertfall pustet litt :D
Med 27 dager til termin kjenner jeg at det blir trangt å puste mens jeg lener meg forover for å skru..
Haha er det Malm fra Ikea? Den brukte jeg 4 dager påo_O Ikke gravid-vennlig!

1f26e40b2ba766ba71354184d598a40a

Prøver å holde nede det jeg har drukket mens jeg lurer på hva jeg skal spise da ingenting frister :P

Heve/senke pulten og gravidstolen er mine to bestevenner på jobb om dagen. Gjør jobbhverdagen helt herlig!

Enig! :D jeg hadde en annen hev og senk pult før denne, men det er jo helt herlig at denne går innover midt på, så mye bedre støtte. Står mye mer ved pulten nå enn før jeg ble gravid ;)

Ser God morgen Norge og venter på at resten av gjengen skal stå opp :)

Hahah, rydder i skapet mitt på jobb :p

Vedlegg

• 1434702432241.jpg
    1434702432241.jpg
    68,5 KB · Visninger: 77
  • Liker
Reactions: H&H
Enig! :D jeg hadde en annen hev og senk pult før denne, men det er jo helt herlig at denne går innover midt på, så mye bedre støtte. Står mye mer ved pulten nå enn før jeg ble gravid ;)
Haha, jeg stod aldri ved pulten min før jeg ble gravid. Da var det mest behagelig å sitte hele dagen ;) Nå sier bekkenet ifra..

Leset babydrøm og stikker bringebærlimonade :) Mannen er på Topgear-liveshow, og lille i magen holder fest der inne:confused:image.jpg

65802c0d47d9e2861907b023ce297498

Jeg ligger på sofaen og kjeder meg, er skikkelig rastløs og vil gjøre noe. Men har ikke noe å finne på...

Back
Topp