Hva gjør du ak nå?

Takk takk. Var visst lang ventetid her. Timen skulle være 13.30 og nå er den 14.10 :-O må høre om dei har glemt meg tror jeg. Så fort det blir ledig i skranken.

Sist jeg var til legen ventet jeg en time. :P Håper du kommer til snart. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Venter enda, 1 time og 10 min forsinka. Men har vertfall fått tatt blodprøver å sånt nå mens jeg venter i det minste. Men sååå drit kjedelig dette her.

Ligger og sløver på sofaen :p Vurderer om jeg ikke skal begynne å lage middag snart.

Venter enda, 1 time og 10 min forsinka. Men har vertfall fått tatt blodprøver å sånt nå mens jeg venter i det minste. Men sååå drit kjedelig dette her.
Jeg synes *alltid* leger er forsinket. Prøver alltid å få time så tidlig som mulig for å slippe de verste forsinkelsene. Lykke til!

Uff. Godt jeg har jordmor og sier bare jeg. Etter 1,5 times ventetid så kom jeg inn til den verste legen jeg har vært borti. Noe så fjernt og null peiling på ting har jeg aldri opplevt før :-O følte han satt mer som et spørsmålstegn mesteparten av tiden. Følte neste jeg som førstegangsfødende hadde mer roen på ting enn han jo. kommer ikke til å ha han lenge. Vertfall ikke etter svangerskapet. MEN, han letet etter og fant fosterlyd og hjertelyden. Så 1 positiv ting var det jo :-)

Uff. Godt jeg har jordmor og sier bare jeg. Etter 1,5 times ventetid så kom jeg inn til den verste legen jeg har vært borti. Noe så fjernt og null peiling på ting har jeg aldri opplevt før :-O følte han satt mer som et spørsmålstegn mesteparten av tiden. Følte neste jeg som førstegangsfødende hadde mer roen på ting enn han jo. kommer ikke til å ha han lenge. Vertfall ikke etter svangerskapet. MEN, han letet etter og fant fosterlyd og hjertelyden. Så 1 positiv ting var det jo :-)
Leger er ganske vimsete i svangerskapet ofte! Derfor går jeg alltid til jordmor :-D

Det kan være lurt å sjekke opp legene på legelisten.no ! Så finner du fort ut om det er en lege vært å ha!

Det kan være lurt å sjekke opp legene på legelisten.no ! Så finner du fort ut om det er en lege vært å ha!

Står det noe om hvordan legene er der? Følte jo at jeg måtte velge et navn i blinde når jeg satt og måtte bytte. Og ble feil valgt for min del vertfall. Vil jo ha en lege som har peiling på ting liksom :-)

Uff. Vet ikke om jeg skal le eller grine av anmeldelsene om han på den siden. Han hadde bare 1 stjerne og alle skrevne ting var at han er ingen bra lege. Ingenting bra stod det. Bare negativt om alt en lege egentlig burde være bra på.

Takk for tipset om den siden. Da skal jeg gå gjennom å finne ut hvilken lege av dei som har ledig plass som virker best. Alt er vertfall bedre enn han ukompetente der vertfall.

Uff. Vet ikke om jeg skal le eller grine av anmeldelsene om han på den siden. Han hadde bare 1 stjerne og alle skrevne ting var at han er ingen bra lege. Ingenting bra stod det. Bare negativt om alt en lege egentlig burde være bra på.

Takk for tipset om den siden. Da skal jeg gå gjennom å finne ut hvilken lege av dei som har ledig plass som virker best. Alt er vertfall bedre enn han ukompetente der vertfall.
Har brent meg på lege før og da var denne siden nyttig! Lykke til i jakta på en god og forståelsesfull lege! ;)

Ligger under dynen og ser på serier :D

Kan jeg spørre hvilket legesenter du går til? Det er nemlig en her som jeg har måttet gå til en gang, kan høres ut som han :p selvom det nok er for mange av de dårlige legene!

Kan jeg spørre hvilket legesenter du går til? Det er nemlig en her som jeg har måttet gå til en gang, kan høres ut som han :p selvom det nok er for mange av de dårlige legene!

Er nok mange av dei dårlige legene ja, men der jeg var i dag var på Kopervik legesenter. Viss du kjenner til den :-P

Akkurat nå sitter jeg i sofaen og ser ut på dritt været ute. Det er masse, masse, masse regn og lyn og torden. Heldigvis ikke blant dei som er redd det. Men irriterende når det er så voldsomt at det rister i hele huset og klirrer i glass. Og Mobil dekningen suger her på grunn av været. Trodde det bare var min, en dei 2 andre mobilene i huset hadde visst heller ikke særlig dekning. Og der gjekk strømmen og :-O

Har spist middag. :) Kjøttboller, fullkornspasta, dolmiosaus og rå gulrøtter. Lenge siden sist!

Hviler på sofaen nå. Ganske sliten.

Sent from my iPhone using BV Forum

Slapper av på sofaen nå etter endt arbeidsdag. Etterpå skal jeg bake kake som jeg skal ha med på jobb i morgen :-D

Back
Topp