Hva gjør du ak nå?

Nettopp våknet fra en dupp i senga. Mannen er kommet hjem med jentungen og er i full sving på kjøkkenet med middaglaging. Vesla er kvalitetssjekker for maisen, hører jeg. :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Mellomste har akkurat sovnet. Jeg ligger i senga sammen med henne og tror jeg kommer til å bruke lang tid på å komme meg opp igjen

Har nettopp kommet ut av dusjen etter å ha gjort noen treningsøvelser. Ganske kaputt! Har lyst på mat...

Sitter å ser på fødeavdelingen. Uff, ser å tenke at jeg gruer meg allerede :-P er førstegangs å vet jo egentlig ikke hva jeg skal forvente meg :-D

Sitter å ser på fødeavdelingen. Uff, ser å tenke at jeg gruer meg allerede :-P er førstegangs å vet jo egentlig ikke hva jeg skal forvente meg :-D

Hehe, når jeg ser på fødeavdelingen gleder jeg meg! :P Selv om kvinnene ligger og vrir og skriker av smerte. :P Men jeg hadde en fin fødsel sist, da.

Ser ylvis, og har akkurat hatt osteskiver i ovnen til kvelds :)

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april - 15

Hehe, når jeg ser på fødeavdelingen gleder jeg meg! :P Selv om kvinnene ligger og vrir og skriker av smerte. :P Men jeg hadde en fin fødsel sist, da.

Wow! Gleder deg ja, det er tøft! Kan ikke si det samme. Gledet meg mer første gang når jeg ikke visste hva jeg gikk til! :-)

Akkurat nå sitter jeg å ser på film; 2012 går på viasat 4. Hjeeeeelp, the world ends!

Wow! Gleder deg ja, det er tøft! Kan ikke si det samme. Gledet meg mer første gang når jeg ikke visste hva jeg gikk til! :-)

Akkurat nå sitter jeg å ser på film; 2012 går på viasat 4. Hjeeeeelp, the world ends!

Det har vel mye med at jeg er svært utålmodig. ;)

Den filmen så jeg litt av en gang, men syns den var så kjedelig! :P

Gleder meg også. Men selve fødselen å smertene som vil være :-O huff å huff. Men gal gleder meg til å få en liten h*n ut av det :-D

Blææææ!! Klokka er 4:30 og jeg får ikke sove!!!!

Våknet klokken 02.35 inatt av minste her. Og har ikke fått sove etter det. Ligger kvalm og trøtt i sengen. Må egentlig tisse også, så nå får jeg vel bare stå opp.

Jeg våknet helt av meg selv.. måtte opp å tisse og la meg igjen.. var oppe og spiste og har lagt meg igjen.. men får fortsatt ikke sove... :-( lese en bok eller noe da.....

Akkurat nå vente æg på at Klokkå skal gå nok til at jeg kan reise til legen. Ca 10 min igjen, så kan jeg ta avgårde. Første gang hos ny lege. Skummelt :-P hehe

Takk takk. Var visst lang ventetid her. Timen skulle være 13.30 og nå er den 14.10 :-O må høre om dei har glemt meg tror jeg. Så fort det blir ledig i skranken.

Back
Topp