På vei hjem fra jobb og er skrubbsulten!!!!
Jeg sitter i lenestolen å venter på middag...
Fikk godterier av mannen, og ak nå var det myyye bedre enn Dior mascara!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På vei hjem fra jobb og er skrubbsulten!!!!
JaOoh, frisør?
Sitter å ser på fødeavdelingen. Uff, ser å tenke at jeg gruer meg allerede er førstegangs å vet jo egentlig ikke hva jeg skal forvente meg :-D
Hehe, når jeg ser på fødeavdelingen gleder jeg meg! Selv om kvinnene ligger og vrir og skriker av smerte. Men jeg hadde en fin fødsel sist, da.
Sent from my iPhone using BV Forum
Wow! Gleder deg ja, det er tøft! Kan ikke si det samme. Gledet meg mer første gang når jeg ikke visste hva jeg gikk til!
Akkurat nå sitter jeg å ser på film; 2012 går på viasat 4. Hjeeeeelp, the world ends!
Sitter å ser på fødeavdelingen. Uff, ser å tenke at jeg gruer meg allerede er førstegangs å vet jo egentlig ikke hva jeg skal forvente meg :-D
Akkurat nå vente æg på at Klokkå skal gå nok til at jeg kan reise til legen. Ca 10 min igjen, så kan jeg ta avgårde. Første gang hos ny lege. Skummelt hehe
Akkurat nå vente æg på at Klokkå skal gå nok til at jeg kan reise til legen. Ca 10 min igjen, så kan jeg ta avgårde. Første gang hos ny lege. Skummelt hehe