Hva gjør du ak nå?

Kneslepipp

Liker forumet
Aprilbarna`15
Jeg ligger å sløver på sofaen, som vanlig. Vurderer å brette litt klær kanskje. :-)

Jeg ligger å ser på "Birth stories" ;) haha! Bør også komme meg opp av sofaen snart - men den er så goood! I kveld skal jeg på håndballkamp, men dessverre skal jeg bare se på.. Savner å spille! Planer for dagen du?

Ligger på sofaen og leser da jeg ikke orket forelesning i dag :) nyter at kvalmen er litt borte akkurat nå :-)

Ser også Birthe stories :-)
Planen er å ligge her til formen tilsier at jeg kan brette noen maskiner med klær, sååå kommer snart mannen hjem fra London og håper han har kjøpt noe til meg! Haha!

Ser også Birthe stories :-)
Planen er å ligge her til formen tilsier at jeg kan brette noen maskiner med klær, sååå kommer snart mannen hjem fra London og håper han har kjøpt noe til meg! Haha!

Det har han helt sikkert ;) Birth stories virker så gammelt?! Er du enig? Virker som det er spilt inn på midten av 90tallet.. :p

Jaa, virker sånn på meg også. Sjekk briller og klær og det medisinske utstyret. Weird.

Liker andre fødselsprigram bedre :-)

Enig! Bare så kjedelig når man har sett samme episodene av Fødeavdelingen flere ganger :p Kanskje et tegn på at sofaen er godt brukt, og man bør finne mer fornuftige ting å gjøre?! Sykemelding er så kjedelig - jeg blir så lite effektiv.. Ser frem til å begynne å jobbe igjen!

Jeg er ikke sykmeldt, bare hjemmeværende :-D haha, men like lite effektiv for det ;-)
Liker ikke brudeprogram, så da bytter jeg kanal!
Eldstemann er hjemme i høstferien og jeg er veeeldig glad for Ipaden ak nå :-D

Vasker tøy og drikker te :)

Har spilt dataspill, men nå krasjet det. Vurderer å gå og legge meg. Trøtt... Burde egentlig ha trent litt eller ryddet/vasket...
Mannen sa han skulle hente vesla i barnehagen, så håper han gjør det også. :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Kom akkurat tilbake fra badet.. oppkast er no drit!! Sitter å venter på at mamma kommer hjem fra jobb.. er på "ferie" i barndomshjemmet denne uka :-)

Akkurat baket kake til en barnebursdag i morgen :) Ligger i skrivende stund på soffan, men skal opp å rydde og vaske hjemme i dag! Har fri i dag, så prøver å nyte fridagen litt :)

Back
Topp