Hva gjør dere?

Sitter ved siden av sengen til mini og håper han sovner snart. Legging er alltid et slit, med en del gråting og en frustrert baby (og ikke minst mamma). Gleder meg til pappaen kommer hjem fra jobb :) :) :)
 
Åh hvilket har du bestilt ? Her pøøøs regner det..

Ett fra emmaljunga. Det som fulgte med vognen er bare vannavstøtende, så alt blir vått når det pøser, og her er det aldri små yr når det regner, det høljer ned... Så har bestilt ett som er gjennomsiktig og helt vanntett imotsetning til det som er svart og ikke vanntett :)
 
Ja blir ofte sånn at det aldrig passer for folk samtidig .. bra dere koste dere ;)
Nei, med gruppen med nr 1 møttes vi aldri utenom helsestasjonen, så syns det er veldig koselig:) Uansett hvor mange vi er;) Har mista kontakten med en del venninner etter at jeg fikk barn, så da er det fint å få kontakten med nye mennesker;)
 
Sitte med beino på bordet med lubbene i vèret!;) Har vert ei aktiv veka med mykje å gjera på, babysong, babysvømming, tur med barselvenninner.. :) Kjempe kjekt, men godt å starta helgo roligt;)
 
Sitte med beino på bordet med lubbene i vèret!;) Har vert ei aktiv veka med mykje å gjera på, babysong, babysvømming, tur med barselvenninner.. :) Kjempe kjekt, men godt å starta helgo roligt;)
kjempe koselig å finne påå masse gøy, men alltid deilig når man endelig får sette seg ned å slappa av litt :D
 
Sitter ved siden av sengen til mini og håper han sovner snart. Legging er alltid et slit, med en del gråting og en frustrert baby (og ikke minst mamma). Gleder meg til pappaen kommer hjem fra jobb :) :) :)
uff så kjedelig, håper det blir bedre etter hvert som han blir større, er slitsomt når det er sånn.. :/
er pappaen flink å hjelpe til når han er hjemme da ? :)
 
Ett fra emmaljunga. Det som fulgte med vognen er bare vannavstøtende, så alt blir vått når det pøser, og her er det aldri små yr når det regner, det høljer ned... Så har bestilt ett som er gjennomsiktig og helt vanntett imotsetning til det som er svart og ikke vanntett :)
Åh ja mitt som fulgte med ( fra emmaljunga) er ALLT for stort, har et som er gjennomsiktig også men det er alt for lite :p hehe, så vurderte å kjøpe et nytt et som sitter fint og funker bra. syntes det fra tinkafu ser bra ut da, bare litt stiv pris syntes jeg ;)
 
uff så kjedelig, håper det blir bedre etter hvert som han blir større, er slitsomt når det er sånn.. :/
er pappaen flink å hjelpe til når han er hjemme da ? :)
Ja når han har tid :p Men når han er ferdig på jobb har han alltid tusen ting som skal gjøres hjemme, eller ute da. Men tvinger han ofte til å vente med det til mini er lagt ;) Blir mye kveldsmat, kveldsstell og legging på pappan for tiden, siden jeg er ganske lei etter lange dager hjemme :p
 
Satt frøkna ut i vogna før første dupp, satt på en maskin med vask og ligger nå rett ut i sofaen med hunden på fanget :) burde prøve å sove litt, merker jeg er litt på søvnunderskudd om dagen, men synes det er så vanskelig å få til å sovne på dagtid :p
 
Åh ja mitt som fulgte med ( fra emmaljunga) er ALLT for stort, har et som er gjennomsiktig også men det er alt for lite :p hehe, så vurderte å kjøpe et nytt et som sitter fint og funker bra. syntes det fra tinkafu ser bra ut da, bare litt stiv pris syntes jeg ;)

Vi har Tinkafu sitt, veldig fornøyd med det! Kjøpte det på Princess når de hadde 40% avslag på alle barne og babyting ;)
 
Back
Topp