Hva gjør dere?

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
Jeg sitter her og ser på de fine små barna mine som leker så fint på gulvet :) lillesøster er skikkelig fasinert av storebror på 3 år.. ler av han, beundrer han og skal gjøre det samme som han, kjempe fint å se på det fine samspillet dem har ... også sitter jeg her og lurer på når tante rød skal komme... skulle vært her for 2 dager siden... :O men kommer vell iløpet av dagen da regner jeg med !
 
Ammer;) Når han har sovnet skal jeg fortsette å rydde:)
 
Storesøster og pappa er på ballett, og lillebror har akkurat lagt seg etter og ha sovnet på gulvet mens jeg lagde kveldsflaska ;) Nå ligger jeg langflat på sofaen noen minutter før jeg skal begynne og rydde og vaske stuen oppe :)
 
Storesøster og pappa er på ballett, og lillebror har akkurat lagt seg etter og ha sovnet på gulvet mens jeg lagde kveldsflaska ;) Nå ligger jeg langflat på sofaen noen minutter før jeg skal begynne og rydde og vaske stuen oppe :)
så koselig, da må han ha vært trøtt da om han sovnet på gulvet, fikk du lakt han uten at han våknet da ? ;) så deilig og slappe av litt :)
 
Akkurat tatt en dusj etter mini sovnet :) her er ikke tante rød kommet tilbake xD
 
åh så koselig med barseltreff. er ingen barselgrupper her jeg bor :/
Så synd. Vi har bare møttes 2 ganger uten helsestasjonens regi, da det alltid har kommet noe i veien. Og i går endte vi opp med at det bare var 2 av 4 som dukket opp:rolleyes: men men, koselig var det nå allikevel:)
 
Jeg sotter i sofaen og hører på oppvaskmaskinen som går stille på kjøkkenet, mens jeg venter på at mini skal fra dupp så vi kan dra å møte ei venninne og hennes lille perle. Så deilig når det er så stille i huset som nå, nytes! :D
 
Jeg sotter i sofaen og hører på oppvaskmaskinen som går stille på kjøkkenet, mens jeg venter på at mini skal fra dupp så vi kan dra å møte ei venninne og hennes lille perle. Så deilig når det er så stille i huset som nå, nytes! :D
Åh ja er veldig enig .. kjempe deilig med litt stillhet . :D
 
Så synd. Vi har bare møttes 2 ganger uten helsestasjonens regi, da det alltid har kommet noe i veien. Og i går endte vi opp med at det bare var 2 av 4 som dukket opp:rolleyes: men men, koselig var det nå allikevel:)
Ja blir ofte sånn at det aldrig passer for folk samtidig .. bra dere koste dere ;)
 
Back
Topp