Hva gjør dere i dag??

Fotballmamma

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Her nyter vi en fridag uteImageUploadedByBV Forum1399024363.826165.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det lunchpause på jobb :-D Sitter ute å nyter solen den lille 30min pausen :-D

Her har jeg jobbet halv dag, vært å tatt imot en kalv og skal snart ut på tur i skogen med hundene=)
Ikveld blir det grilling og kos sammen med mannen.

Nydelig vær dere har! Nyt det!
Idag kjørte jeg gutta på skolen og tok med minsteman for å fornye passet! Så traff jeg på mannen og spiste lunsj sammen alle 3<3 nå gjenstår det å lage middag og hente gutta:)

Har tatt en times lur på sofaen, nå er det grillings og kos med gutta mine ❤️❤️. God fredag alle sammen

Last edited:
Vert på jobb og no skal eg slappe litt av før det blir tur i skogen med hundene!

Har klart å la være å sove! Skal på jobb i måren i noen timer og skal opp 05.30 i natt og så får heller prøve å legge meg tidlig ;)

Opp 5.30 faktisk. Huff da tror jeg at jeg hadde slitt altså..

Har vært på skolen og jobbet med bacheloroppgaven, vært hos legen, nå skal storesøster straks legge seg. Da skal det slappes av og strikkes :)

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Sendt via BV-appen

Vært hos legen og tatt hcgprøve nummer to.. Spent på om det er en liten spire der eller ikke.. Så på jobb. Hjem etter jobb til masse kos fra lilleskatt<3
Nå er det snart fredagstaco med mannen :)
*sliten* GOD HELG :D

❤️lilleskatt mai 2013❤️
❤️bittelille januar 2015?❤️

Opp 5.30 faktisk. Huff da tror jeg at jeg hadde slitt altså..
Er ganske så hardt for tiden!! Men det går heldigvis!! Må bare komme meg tidlig i seng om kvelden, iallefall noen dager i uken ;) men sånn e det når man bor på landet og jobber i byen ;)

Er ganske så hardt for tiden!! Men det går heldigvis!! Må bare komme meg tidlig i seng om kvelden, iallefall noen dager i uken ;) men sånn e det når man bor på landet og jobber i byen ;)

Den kjenner jeg til. Har nesten en time reisetid jeg...

Back
Topp