Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og har vært i skogen/på fjelltur med hundene. Herlig når det er så fint værVert på jobb og no skal eg slappe litt av før det blir tur i skogen med hundene!
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er det!! Men er helt gåen etter jobb i dag!! Blir så til de grader mer trøtt no enn før!!Jeg og har vært i skogen/på fjelltur med hundene. Herlig når det er så fint vær![]()
Hehe. Ja, kjenner det her og. Nettopp sove en liten stund...Det er det!! Men er helt gåen etter jobb i dag!! Blir så til de grader mer trøtt no enn før!!
Har klart å la være å sove! Skal på jobb i måren i noen timer og skal opp 05.30 i natt og så får heller prøve å legge meg tidligHehe. Ja, kjenner det her og. Nettopp sove en liten stund...
Opp 5.30 faktisk. Huff da tror jeg at jeg hadde slitt altså..Har klart å la være å sove! Skal på jobb i måren i noen timer og skal opp 05.30 i natt og så får heller prøve å legge meg tidlig
Er ganske så hardt for tiden!! Men det går heldigvis!! Må bare komme meg tidlig i seng om kvelden, iallefall noen dager i ukenOpp 5.30 faktisk. Huff da tror jeg at jeg hadde slitt altså..
Den kjenner jeg til. Har nesten en time reisetid jeg...Er ganske så hardt for tiden!! Men det går heldigvis!! Må bare komme meg tidlig i seng om kvelden, iallefall noen dager i ukenmen sånn e det når man bor på landet og jobber i byen