Hva gjør babyen nå?

Det har jeg sååå lyst til! Tar babyen flaske? Vi har ikke prøvd med flaske enda, men lyst å teste, så jeg kan gjøre sånne ting som tar litt mer enn en times tid:p :rolleyes:

Ja, vi delammer så lille får både flaske og pupp. Er så glad for at hun tar begge, og ikke er blitt sugeforvirret. Føles veldig godt å dedikere noen timer til egenpleie, når nesten all tiden naturligvis går til babyen :Heartred synes det er viktig å gjøre en gang i blant! Det var mitt største ønske å fullamme, men det funket dessverre ikke for oss da lille ikke gikk noe opp i vekt og etter mange forsøk med å øke produksjon bestemte vi oss for å delamme med samråd fra helsestasjon.
 
Vet ikke, for han er med pappaen sin mens jeg er å får andre dose med vaksine:eek: at det går an å savne noen så mye etter bare en liten time!! Hjertet mitt:arghh::Heartblue

Haha . På lørdag var baby borte fra meg i type 5timer. Det var savn..!! :p
Men jeg fikk dratt på treningssenteret da :)
 
Ligger i bilstolen. Skal se om besta er hjemme, siden hun har bursdag i dag.
 
Ligger ved siden av meg i sofaen og sover. Skulle egentlig ta kveldsstellet og legge henne for natta, men har ikke hjerte til å vekke henne :Heartred Så da får vi ta det når hun våkner
 
Blir skifter bleie på av pappaen før mor kapitulerer og skal legge seg med bebisen:rolleyes: har prøvd å legge meg inn med han og snike meg ut, men det nytter bare ikke, og så blir han til slutt så overtrøtt at ingenting annet enn pupp hjelper. Rett over 8 uker, så er vel ikke nødvendig å stresse med å få inn noe rutiner. Men blir litt nysgjerrig på hvordan deres andres kvelder er? Når han først sovner i sengen med meg rundt 22-23 så sover han 4-6 timer før det er pupp og sovner igjen med en gang:p
 
Ligger fint og sover i sengen sin :Heartred
 
Sover.. nesten ikke sovet i hele dag.. syk igjen for 3 gang, stakkars:(
 
Ligger i sykehussengen sin å sover med cpap :sorry: RS-virus er noe herk!!
 
Sover i bilstolen bak i bilen. Har tatt oss en tur ut slik at pappa får sove i natt. Har hatt to netter med gråt, og bilstolen er det eneste som roer henne ned <3
 
Baby sover i fanget mitt.
 
Ligger å klager i vogna:p Så må ta han opp:rolleyes:
 
Kjører rundt med pappaen sin mens jeg har tatt vaksine dose 1 og venter på å få dra.
 
Sover i bilstolen( ute å kjører)
 
Sover videre i sengen på stuen etter en trilletur ute, men hører litt lyder. Vi er ikke så flinke til å la henne sove ute i vognen.
 
Back
Topp