Hva gjør babyen nå?

En tråd i 'Oktober 2021' startet av Lillafrosk, 25 Nov 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Akkurat nå? :)
    *Bare en tråd for aktivitetens skyld*

2. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Ligger foran meg i sofaen og IKKE sover. :p

• Morsom Morsom x 1
  3. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡ Novemberlykke 2018

Ellion sover i vogna:rolleyes:

4. Emmie L ✿ Flørter med forumet Oktoberbarna 2021♡

Akkurat gitt flaske, så nå ligger hun søvnig og fornøyd over skulderen min :Heartpink

5. Hellso Glad i forumet Oktoberbarna 2021♡

Ligger rolig i lekegrinda og ser på seg selv i speilet :love7

6. MilaS Gift med forumet Oktoberbarna 2021♡ Aprillykke 2017

Sitter på fanget mitt å spiser flaske og halvdøser :)

7. Linnern Flørter med forumet Septemberlykke 2021

Ligger i sengen og ammer en fornøyd baby som akkurat har fått ny bleie etter natten og pratet masse på stellebordet :Heartblue

8. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Sover ved puppen :p mens hun enda spiser. Hun er kald på hendene (kaldt på soverommet), og har nettopp 'stått opp' egentlig, men. :p

9. SeptemberGutt260921 Flørter med forumet

Ligger oppå meg, god og mett, og driter som bare det :p
    Kaller han Poopinator av en grunn:rolleyes:

10. Annemor1991 Glad i forumet Septemberlykke 2021

Sniker.
    Jeg sitteligger i sofaen med baby sovende oppå meg :love017
    Vi var skikkelig late i dag og sto ikke opp før kl. 12 :rolleyes:

11. SeptemberGutt260921 Flørter med forumet

Å så heldige:happy: her står vi opp kl 7 uansett hva, for da vil mini gjøre andre ting:p

12. Lykkeliten28 Glad i forumet Oktoberbarna 2021♡

Ligger og sover i armkroken❤️

13. Annemor1991 Glad i forumet Septemberlykke 2021

Hehe :) Var noen amminger innimellom der også da, men vi lå å slumra til kl. 12 :joyful:

14. Hellso Glad i forumet Oktoberbarna 2021♡

Ligger fint og sover i moseskurven sin :Heartred

15. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Sover på ammeputa. Sovet der i minst en halvtime nå. Må prøve en transfer til senga. ><

16. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡ Novemberlykke 2018

Nyrapet, og ligger å kaver å gulper i sengen(spiste brunet løk som tilbehør til middagen idag):sorry: Da får vi prøve det om ei stund igjen, for virker til å ha reagert på det.

17. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡ Novemberlykke 2018

Nå sover baby, så da er det natta

18. Hellso Glad i forumet Oktoberbarna 2021♡

Ligger ved siden av meg og strekker på seg :Heartred

19. Lilliana Glad i forumet Januarskatter 2015 Oktoberbarna 2021♡

Tar seg en høneblud sammen med pappa'n så jeg får dusja i fred :cat:

20. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Hun er med pappaen sin. Sov, sist jeg hørte (for ti min siden..). Nå er puppene fulle OG jeg kjenner den der mamma-angsten :p

Del denne siden