Hva gjør babyen nå?

Pappaen har kommet hjem fra lokalet, så nå ligger gutten på fanget hans og hører på alle de rare tullelydene den gale pappaen lager :hilarious: helt trollbundet:hilarious:
 
Her ligger han å sover i vogna.. våkner vel snart for pupp:rolleyes:
 
Nå ligger hun og sover i sin egen seng inne på soverommet mens mor og far slapper av i sofaen :D
 
Han sover ennå i vogna si:p
 
Hun er hjemme hos mormor og morfar på aller sin aller første overnatting så mor og far får litt etterlengtet og sammenhengende søvn :p Veeeeldig godt, samtidig som jeg savner baby <3

(Blir ikke en vane når hun er så liten enda, men funker som engangs siden hun uansett får MME og har vært veldig mye på besøk der)
 
Hun er hjemme hos mormor og morfar på aller sin aller første overnatting så mor og far får litt etterlengtet og sammenhengende søvn :p Veeeeldig godt, samtidig som jeg savner baby <3

(Blir ikke en vane når hun er så liten enda, men funker som engangs siden hun uansett får MME og har vært veldig mye på besøk der)

Av og til så trengs det bare. :) Bedre at dere beholder helsa og greier å være ordentlige foreldre, enn at man skal gå rundt som zombier - og eventuelt risikere at man utvikler depresjon pga søvnmangel og frustrasjon ><
Så, absolutt innafor ❤️
 
Hun spiser. Håper hun sovner litt igjen, for jeg har nok å gjøre i huset:p
 
Av og til så trengs det bare. :) Bedre at dere beholder helsa og greier å være ordentlige foreldre, enn at man skal gå rundt som zombier - og eventuelt risikere at man utvikler depresjon pga søvnmangel og frustrasjon ><
Så, absolutt innafor ❤️

Det var helt fantastisk må jeg innrømme. Ubeskrivelig godt med 8 timer sammenhengende dyp søvn!

Fint for dem å få masse tid med henne, fint for henne å bruke tid med besteforeldre og fint for oss som får hentet oss inn og har mer energi til overs når vi henter henne. Er egentlig bare vinn-vinn for alle :D

Her hjemme i natt sov hun fra 23.30 til 05.30, spiste og fikk ut litt luft, så sov fra 06.30 til 12.00! Håper jeg har funnet "oppskriften" på hvordan få baby til å sove nesten hele natten.
 
Chiller og pupper. (Sovner straks, snorkingen har strengt tatt alt begynt).
 
Her sover han søtt i bilstolen- på vei til butikken:)
 
Ligger på puppen og gliser i søvne:Heartred
 
Hun har akkurat lagt seg for kvelden, og mor og far nyter kvelden aleine med 2 små som sover :Heartred
 
Sniker igjen.
Han ligger oppå meg i sofaen. Veksler mellom puppen og å sove. Vært på 3 mnd-kontroll og fått vaksiner i dag, så har fått litt feber stakkar :shy: :Heartred
 
Vet ikke, for han er med pappaen sin mens jeg er å får andre dose med vaksine:eek: at det går an å savne noen så mye etter bare en liten time!! Hjertet mitt:arghh::Heartblue
 
Vet ikke akkurat, men sikkert å koser på fanget til pappa mens mamma er hos frisør å ordner håret :)
 
Vet ikke akkurat, men sikkert å koser på fanget til pappa mens mamma er hos frisør å ordner håret :)
Det har jeg sååå lyst til! Tar babyen flaske? Vi har ikke prøvd med flaske enda, men lyst å teste, så jeg kan gjøre sånne ting som tar litt mer enn en times tid:p :rolleyes:
 
Back
Topp