2010 og 2014
Forelsket i forumet
Får en fitbit klokke i fra meg. Enda ikke sikker på hva han skal få fra meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som skriver "ingenting".. Gir dere virkelig ingenting? Mye man kan gi som er gratis da? Gavekort på massasje fra deg? Gavekort på at du lager middag hjemme og filmkos etterpå? Et personlig kort med fine ord? Hjemmelaget godis?
Vet ikke helt hva mannen får her enda.
Har brukt en del tusen på å lage barn denne høstenMen det heller mot alpinbriller og/eller ryggplate.
Vi gir ikke julegave til hverandre, nei. Har avtalt det, og jeg synes det er helt fint. Synes det er altfor mye gavemas uansett.Dere som skriver "ingenting".. Gir dere virkelig ingenting? Mye man kan gi som er gratis da? Gavekort på massasje fra deg? Gavekort på at du lager middag hjemme og filmkos etterpå? Et personlig kort med fine ord? Hjemmelaget godis?
Har brukt en del tusen på å lage barn denne høstenMen det heller mot alpinbriller og/eller ryggplate.
Godt du spurteDere som skriver "ingenting".. Gir dere virkelig ingenting? Mye man kan gi som er gratis da? Gavekort på massasje fra deg? Gavekort på at du lager middag hjemme og filmkos etterpå? Et personlig kort med fine ord? Hjemmelaget godis?
Godt du spurte
Jeg er glad vi gir gaver til hverandre, for meg er det naturlig , men som du sier det må jo ikke koste noe nødvendigvis.
Jepp samme her, hadde blitt litt skuffet om jeg ikke fikk av mannen; )Har forståelse for at man gjør forskjellig altså, og respekterer det!
Men personlig så syns jeg det er kjempehyggelig å gi gaver, og jeg må innrømme at jeg setter pris på å få av mannen også![]()
Samme her ^_^Har forståelse for at man gjør forskjellig altså, og respekterer det!
Men personlig så syns jeg det er kjempehyggelig å gi gaver, og jeg må innrømme at jeg setter pris på å få av mannen også![]()