Hva gir du mannen til jul?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Dere som skriver "ingenting".. Gir dere virkelig ingenting? Mye man kan gi som er gratis da? Gavekort på massasje fra deg? Gavekort på at du lager middag hjemme og filmkos etterpå? Et personlig kort med fine ord? Hjemmelaget godis?

Vet ikke helt hva mannen får her enda.
Har brukt en del tusen på å lage barn denne høsten :D Men det heller mot alpinbriller og/eller ryggplate.

Blir ikkje direkte ei gåve, men han trur me ikkje har råd til integrert kaffemaskin. Men den har eg bestilt i all hemmelighet :D

Dere som skriver "ingenting".. Gir dere virkelig ingenting? Mye man kan gi som er gratis da? Gavekort på massasje fra deg? Gavekort på at du lager middag hjemme og filmkos etterpå? Et personlig kort med fine ord? Hjemmelaget godis?

Har brukt en del tusen på å lage barn denne høsten :D Men det heller mot alpinbriller og/eller ryggplate.

Til vanleg får han ingenting. Det er fordi me har avtalt å bruke peng/tid på barn og hus. Me kjøper noko me trenger sammen til huset eller ein middag ute. Alt etter som.
Type gavekort på massasje og slikt synes eg er litt tullball, fordi det er noko som inngår i vårt forhold til vanleg. Pluss at det er viktig begge har lyst til det. Blir turn Off om ein trumfer igjennom med gåvekort :P

Vi gir ikke julegave til hverandre, nei. Har avtalt det, og jeg synes det er helt fint. Synes det er altfor mye gavemas uansett. :)

Aner ikke, må få ei ønskeliste :p

Godt du spurte ;)

Jeg er glad vi gir gaver til hverandre, for meg er det naturlig , men som du sier det må jo ikke koste noe nødvendigvis.
Tror ikke jeg kjenner noen som ikke gir gaver til partneren sin faktisk

Godt du spurte ;)

Jeg er glad vi gir gaver til hverandre, for meg er det naturlig , men som du sier det må jo ikke koste noe nødvendigvis.

Har forståelse for at man gjør forskjellig altså, og respekterer det!
Men personlig så syns jeg det er kjempehyggelig å gi gaver, og jeg må innrømme at jeg setter pris på å få av mannen også :D

Men personlig så syns jeg det er kjempehyggelig å gi gaver, og jeg må innrømme at jeg setter pris på å få av mannen også :D
Jepp samme her, hadde blitt litt skuffet om jeg ikke fikk av mannen; )

Samme her ^_^

Vinskap
Boka "far for første gang" (heter cirka det tror jeg :p )
Powerbank
Bildelerreter, et med han og hunden og et med oss to
Deksel med bilde av hunden

Ingenting fra mæ. Vi ska skifte kledning på huset. Fra ongan ullsokka og parfyme.

Back
Topp