Hva fyser du på for tiden?

ENIG!! Fikk endelig kjøpt meg vannmelon i dag. Har hatt lyst på det i flere uker, men fant bare svææære, og jeg kunne ikke kjøpe en hel en, følte jeg. Men i dag fant jeg den oppdelt, jeg kjøpte den og har snart spist den opp! Så saftig og god! Mye smak :gen053
Lite tips. Jeg har jobbet i butikk som deler opp vannmelon og den blir ikke vasket først. Anbefaler å kjøpe hel vannmelon, vaske og dele opp selv. Vannmelon vokser på bakken. Den håndteres av hender og blir ikke vasket underveis på reisen.
 
Lite tips. Jeg har jobbet i butikk som deler opp vannmelon og den blir ikke vasket først. Anbefaler å kjøpe hel vannmelon, vaske og dele opp selv. Vannmelon vokser på bakken. Den håndteres av hender og blir ikke vasket underveis på reisen.
Godt tips! Jeg har faktisk lurt på akkurat det- hvor flinke de er med hygienen når de kutter opp meloner og slikt i butikken. Når man er gravid er det ekstra viktig å vaske frukt og grønt før man kutter det opp pga bakterier og parasitter. Og spesielt eksotisk frukt og grønt som kan komme fra land med mindre strenge hygienestandarer.
 
Har du kilde? :)
Har du kilde? Jeg leste nylig at ny forskning sa akkurat det motsatte.

Link til studien ligger i denne artikkelen:

Æææ.. jeg kan google..
var en dame innpå her som la med link en gang når jeg skrev jeg ville være forsiktig med lakris :)
Håper det ikke er fy fy, for jeg har veldig dilla på lakris for tiden :p
 
Æææ.. jeg kan google..
var en dame innpå her som la med link en gang når jeg skrev jeg ville være forsiktig med lakris :)
Håper det ikke er fy fy, for jeg har veldig dilla på lakris for tiden :p
Nei, jeg finner faktisk ingen kilder på det jeg.. så da trekker jeg tilbake det jeg skrev!!
Det var jækla kjipt. Jeg elsker lakris. Får være forsiktig igjen da :p ❤️
 
Har fått dilla på is, mat som smaker surt, kjøttmat og blitt veldig hekta på ost. Driver å skjærer oste skiver av og til pga cravings :hilarious:også sure epler er digg også nå
 
Har helt sykt lyst på frokostblanding - type honey puffs eller weetos :hilarious: Det er noe vi aldri har i hus, så unner meg kanskje en boks etter påsken hvis fristelsen vedvarer:hilarious:
 
Godt tips! Jeg har faktisk lurt på akkurat det- hvor flinke de er med hygienen når de kutter opp meloner og slikt i butikken. Når man er gravid er det ekstra viktig å vaske frukt og grønt før man kutter det opp pga bakterier og parasitter. Og spesielt eksotisk frukt og grønt som kan komme fra land med mindre strenge hygienestandarer.

Godt tips! Jeg har faktisk lurt på akkurat det- hvor flinke de er med hygienen når de kutter opp meloner og slikt i butikken. Når man er gravid er det ekstra viktig å vaske frukt og grønt før man kutter det opp pga bakterier og parasitter. Og spesielt eksotisk frukt og grønt som kan komme fra land med mindre strenge hygienestandarer.
Vi brukte hansker, men tviler på at det gjelder alle butikker. Men kan aldri se for meg at noen vasker meloner i butikken før de skjæres opp. Og det blir veldig vått av melonsaften på innsiden av plastfolien de pakkes i. Så kjøp den hel og vask.
 
Fortsatt vannmelon og Litago :shy: Har begynt å kjøpe hel vannmelon etter alt som er skrevet her tidligere :bookworm: Og spiser opp hele på null komma niks :laughing002
 
Har helt sykt lyst på frokostblanding - type honey puffs eller weetos :hilarious: Det er noe vi aldri har i hus, så unner meg kanskje en boks etter påsken hvis fristelsen vedvarer:hilarious:
Spiste sykt mye weetos i forrige svangerskap - kanskje en graviditing? :hilarious::hilarious:
 
Endelig har appetitten tatt seg litt opp her, og nå har jeg hele tiden lyst på brødskive med nugatti :)
 
Digger den nye grønne Frusen som er kommet - nydelig syrlig :p appetitten er det fortsatt så som så med, så brødskive med Norvegia er slager xD
 
Digger den nye grønne Frusen som er kommet - nydelig syrlig :p appetitten er det fortsatt så som så med, så brødskive med Norvegia er slager xD

Enig, den er knallgod!
 
Fortsatt Litago UTEN, og jordbær :shy:
 
Pæreis :love017 aldri likt pæresmaken før, men nå går det mye av pæreis. :angelic:
 
Back
Topp