Hva fyser du på for tiden?

mamlala

Glad i forumet
Assistert-jentene
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Augustbarna2024
Er det noe spesielt du har veldig lyst å spise for tiden, eller kanskje bare det eneste som går ann å spise?

Her går det i tortilla-lefser og farris med sitron i.
 
Alt som oppleves friskt og lett, og egentlig kaldt! Middag frister minimalt, og jeg er egentlig tidenes middagsmenneske som gjerne spiser det til alle måltid :hilarious:
 
Her går det i knekkebrød med smør og appelsinjuice:happy: Alt annet gjør meg kvalm og kommer opp igjen:wacky:
 
Går bare i polarbrød med smør og gulost. Iste med fersken, Q sjokolademelk uten sukker og sitronlemonade fra Kolonihagen
 
Fyser på alt jeg ikke skal ha… :bag: Spiser lavkarbo da kroppen reagerer best på dette, men har sååå lyst på hveteboller, pasta, sjokolade, vafler og alt godt med hvetemel og sukker:arghh::hilarious: Jeg unner meg noe slikt av og til, men det gjør meg bare mer fysen egentlig:wacky: Var ikke så fysen på dette før jeg ble gravid, og da spiste jeg keto!
 
Må ha rundstykke med urte kremost hver dag. Men har også veldig lyst på sushi, edamame bønner og chili cheese hele tiden :smiley-ashamed004
 
sjokomelk, appelsinjuice, mozell, farris, knekkebrød med kremost, nystekt rundstykke.
Ikke så mye som frister når man er kvalm.
 
Sushi men har fortsatt ikkje spist det (bare veldig lyst på), yoghurt, kyllingsalater med fersk dressing, APPELSIN:Heartred og alt av fruktjuice.
 
Her går det mye i krydret mat, og har fått skikkelig dilla på Taco for tiden. Er 7+4 og er litt kvalm i bølger om dagene, men ikke så ille at jeg kaster opp (foreløpig)
 
Fyser på alt jeg ikke skal ha… :bag: Spiser lavkarbo da kroppen reagerer best på dette, men har sååå lyst på hveteboller, pasta, sjokolade, vafler og alt godt med hvetemel og sukker:arghh::hilarious: Jeg unner meg noe slikt av og til, men det gjør meg bare mer fysen egentlig:wacky: Var ikke så fysen på dette før jeg ble gravid, og da spiste jeg keto!
Lavkarbo og første trimester ble fullstendig kræsj her. Begynte med lavkarbo i mai 2020. Ble gravid i august 2022. I graviditetsuke 6 gikk lavkarboen til helvete. Hadde bare lyst på brød, knekkebrød, yoghurt og juice. På tidlig UL ble det oppdaget avvik, jeg måtte ta abort(i november). Da jeg var på sykehuset begynte jeg å spise sjokolade.. og har fortsatt siden. Har snart gått opp igjen alle kiloene jeg gikk ned(over 40kg), enda jeg hadde stabil vekt lenge. Jeg skulle så ønske at graviditeten ikke ødela for lavkarboen. Jeg trives ikke med kostholdet mitt nå, og heller ikke kroppen min :arghh: Håper å få lagt om til lavkarbo igjen i 2.trimester!
 
Lavkarbo og første trimester ble fullstendig kræsj her. Begynte med lavkarbo i mai 2020. Ble gravid i august 2022. I graviditetsuke 6 gikk lavkarboen til helvete. Hadde bare lyst på brød, knekkebrød, yoghurt og juice. På tidlig UL ble det oppdaget avvik, jeg måtte ta abort(i november). Da jeg var på sykehuset begynte jeg å spise sjokolade.. og har fortsatt siden. Har snart gått opp igjen alle kiloene jeg gikk ned(over 40kg), enda jeg hadde stabil vekt lenge. Jeg skulle så ønske at graviditeten ikke ødela for lavkarboen. Jeg trives ikke med kostholdet mitt nå, og heller ikke kroppen min :arghh: Håper å få lagt om til lavkarbo igjen i 2.trimester!
Huff, er ikke lett det der! Men du har klart det før så jeg er sikker på du klarer det igjen når du kommer til riktig punkt :) Det er fantastisk når det funker.

Hadde meg ei brødskive til salaten i lunsjen… wow så nydelig den var… :hilarious: Nå blir det rendyrka lavkarbo til middag, så lagde jeg meg noen lavkarbo bounty jeg har på lur i kjøleskapet til jeg får søtsug. Burde lage lavkarbo kanelsnurrer også som jeg synes er himmelske, men de forrige ble så mislykka at jeg har ikke helt motivasjonen til å styre på..
 
Jeg har skikkelig lyst på salt lakris, men det skal man jo helst ikke spise. Ellers går det mye i brød med smør og gulost, salmalaks, avocado og diverse frukt.
 
Fyser på alt jeg ikke skal ha… :bag: Spiser lavkarbo da kroppen reagerer best på dette, men har sååå lyst på hveteboller, pasta, sjokolade, vafler og alt godt med hvetemel og sukker:arghh::hilarious: Jeg unner meg noe slikt av og til, men det gjør meg bare mer fysen egentlig:wacky: Var ikke så fysen på dette før jeg ble gravid, og da spiste jeg keto!

Her er det samme som deg. Jeg har falt helt av lasset og spist masse sjokolade :smiley-angry017
Og det både kjennes og synes greit på kroppen :p
 
Lavkarbo og første trimester ble fullstendig kræsj her. Begynte med lavkarbo i mai 2020. Ble gravid i august 2022. I graviditetsuke 6 gikk lavkarboen til helvete. Hadde bare lyst på brød, knekkebrød, yoghurt og juice. På tidlig UL ble det oppdaget avvik, jeg måtte ta abort(i november). Da jeg var på sykehuset begynte jeg å spise sjokolade.. og har fortsatt siden. Har snart gått opp igjen alle kiloene jeg gikk ned(over 40kg), enda jeg hadde stabil vekt lenge. Jeg skulle så ønske at graviditeten ikke ødela for lavkarboen. Jeg trives ikke med kostholdet mitt nå, og heller ikke kroppen min :arghh: Håper å få lagt om til lavkarbo igjen i 2.trimester!

Kjenner følelsen såå godt :/
 
Alt som er friskt og litt syrlig. Hjemmelaget smoothie og appelsin er to favoritter. :HeartredMerker magen lett gjør opprør mot fet og tung mat da jeg blir lett kvalm for tiden :hungover:
 
Noe som er super surt, det bare elsker jeg. Og Biola jordbær :hilarious:
 
Back
Topp