Hva fyser du på for tiden?

Ikke lyst på noe godteri / søtt, noe jeg vanligvis liker.
Veldig lyst på munkholm / alkoholfri øl da :)
 
Aldri vert noe glad i vann med kullsyre, men har gått noen liter med bris med mangosmak de siste ukene
 
Pizza og baguetter med salat, agurk og skinke. Jeg sliter med å spise rester fra middag, og blir dårlig av tanken på grønnsaker og fisk :facepalm:
 
I går kveld fikk jeg så lyst på blomkål at jeg måtte dra på butikken og kjøpe blomkål rett før det stengetid. Det er det rareste som jeg har fått plutselig lyst på hittil :D
 
Knekkebrød med gulost og drue og «snap and crackle» (sånn godtestang). Jeg er egentlig en sjokoladeelsker, men nå orker jeg ikke tanken på en bit engang :oops:
 
Alt som er friskt og kaldt er det eneste som frister! Så tror jeg skal variere med litt salater fremover til middag! Og pink lady eplene, bare synd de blir dyre i lengden :hilarious:
 
Er 11+1 og det er absolutt Ingenting som frister tanken på mat gjør meg kvalm. Enste jeg kan få i meg er pizza med kun ost og svart oliven og med masse pizzakrydder ‍♀️

Jeg har en nydelig gutt på 9 mnd og er gravid for andre gang
I mitt forrige svangerskap fryset jg på baktpotet med kjøttdeig og alt det gode som følger md✌
Marsipankake med valnøtter, donut og pepsimax.
 
Er 11+1 og det er absolutt Ingenting som frister tanken på mat gjør meg kvalm. Enste jeg kan få i meg er pizza med kun ost og svart oliven og med masse pizzakrydder ‍♀️

Jeg har en nydelig gutt på 9 mnd og er gravid for andre gang
I mitt forrige svangerskap fryset jg på baktpotet med kjøttdeig og alt det gode som følger md✌
Marsipankake med valnøtter, donut og pepsimax.

Åååh, fikk LITT lyst på bakt potet nå :smiley-ashamed004
 
Jeg har ofte lyst på friske bær. Jordbær, bringebær, blåbær. Alle type bær egentlig :)
 
Assa… det var en sjokomelk diskusjon for noen uker siden. Kjøpte en Q Fersk Sjokolademelk uten tilsatt sukker i går. Kjøpte ny i dag for å si det sånn :bag:
 
Sjokolademelk og baguette med ost og skinke er det det har gått i de par siste ukene :joyful:
 
Back
Topp